چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۸

امارات: ما هم در ایران با عراق بازی نمی‌کنیم

چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 487588
فدراسیون فوتبال امارات هم تاکید کرد که تیم ملی فوتبال این کشور حاضر نیست در انتخابی جام جهانی در ایران برابر عراق به میدان رود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، فدراسیون فوتبال عربستان با وجود آنکه با ایران در انتخابی جام جهانی همگروه نشده است، با این حال در ادامه سیاست‌های تند خود تاکید دارد که با عراق هم در خاک ایران به میدان نخواهد رفت، این در حالی است که عراق اصرار دارد ایران را به عنوان میزبان بازیهای خود انتخاب کند.

فدراسیون فوتبال امارات هم مثل همیشه به حمایت از سعودیها پرداخت و تاکید کرد که این تیم هم در ایران به میدان نخواهد رفت.

یوسف السرکال، رئیس فدراسیون فوتبال امارات گفت: ما با برادران عربستان خود موافق هستیم و در ایران به میدان نخواهیم رفت. کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرده است که عراق نمی‌تواند ایران را به عنوان میزبان خود انتخاب کند و همه چیز روشن است. ما هم نمی‌خواهیم در ایران به مصاف تیم ملی فوتبال عراق برویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به درک
Iran, Islamic Republic of
به قول قدیمی هاسگ برادرشغال است
عزتمون و لگد مال کردید ظریف و رفقا.زمان احمدی نژاد اون همه تهدیدشون میکرد جرات نداشتن ازین افاضات بکنن
حسین
کسی که به ما ن... بود کلاغ ... دریده بود
ناشناس
باید اصولی رفتار کنیم با هتاکی و فحش دادن کار درست نمیشود.روز به روز گره مشکلات را محکمتر میکنیم. با عزت حکمت و مصلحت با کشور ها ارتباط برقرار کنیم.
بسه بابا. حالم بهم خورد از این همه ضعف و خواری تو کلامت
افرین به امارات
مرگ بر وطن فروش خائن