شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

دستگیری 362 عامل مواد مخدر در ماکو

چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 487572
فرماندار ماکو از دستگیری 362 عامل مواد مخدر در ماکو طی سال گذشته خبر داد.
به گزارش جهان، شاهین علیزاده امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر در شهرستان ماکو اقدامات قابل توجهی اجرایی شده است که از آن جمله می‌توان به اجرای طرح‌های مختلف مبارزه‌ای در این زمینه اشاره کرد.

وی با اشاره به عملکرد سال گذشته در این زمینه، تصریح کرد: سال گذشته به همت نیروی انتظامی ماکو، 21 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان ماکو کشف شده است.

فرماندار ماکو با بیان اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به طور جدی وارد موضوع مبارزه با مواد مخدر شده است، اذعان داشت: در این خصوص لازم است تا برنامه‌های کاربردی‌ بیش از پیش ارائه شود.

این مسئول از انهدام چهار باند قاچاق و تهیه و توزیع مواد مخدر طی سال گذشته در ماکو خبر داد و اظهار داشت: در این مدت علاوه بر این 362 نفر قاچاقچی، حمل‌کننده، توزیع‌کننده و مصرف‌کننده مواد مخدر در ماکو شناسایی و دستگیر شده‌اند.

علیزاده با اشاره به مرزی بودن شهرستان ماکو، ادامه داد: مرزی بودن ماکو سبب شده تا تعدادی از افراد سودجو از مرزی بودن این شهرستان در راستای قاچاق مواد مخدر و کالا سوءاستفاده کنند.

فرماندار ماکو با بیان اینکه مبارزه جدی با عاملان مواد مخدر انجام می‌گیرد، اعلام کرد: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی این شهرستان مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *