چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

بی آبی مسکن مهر پردیس سه ساله شد

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 487475
در حالیکه ۳ سال از واگذاری فاز ۳ واحدهای مسکن مهر شهر پردیس می‌گذرد، برخی از واحدهای مسکونی به دلیل نداشتن انشعاب آب هنوز خالی از سکنه هستند و در برخی از این واحدها نیز مقررات ملی ساختمان به هیچ وجه رعایت نشده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در فاز 3 شهر جدید پردیس که در دولت قبل تحویل آنها به پایان رسید برخی واحدها همچنان خالی از سکنه‌اند و دلیل آن را نیز متقاضیان نبود انشعاب آب عنوان می‌کنند.

یکی از متقاضیان مسکن مهر که خود را آرش احمدی دبیر آموزش و پرورش معرفی می‌کند می‌گوید: 2 سال از تحویل واحدهای مسکونی مهر فاز 3 شهر پردیس می‌گذرد اما هنوز در این واحدها به دلیل نبود آب، متقاضیان ساکن نشده‌اند.

وی افزود: یکی دیگر از اتفاقات تعجب آور نیز اضافه شدن آپشن‌های جدید مثل سنگ کردن راه پله‌ها به جای رنگ است که قرار شده این هزینه‌ها را متقاضیان پرداخت کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: یکی از نکات جالب در قراردادهای امضاء شده درج دریافت 5 درصد جریمه بابت تأخیر در واگذاری واحدها از پیمانکاران است اما نکته جالب تر این است که هیچ تاریخی در قرارداد ذکر نشده است که اگر از این تاریخ به بعد واحدهای مسکونی واگذار نشد این جریمه از پیمانکار دریافت شود.

وی تأکید کرد: در برخی واحدهای مسکونی فاز 3 نیز به هیچ وجه مقررات ملی ساختمان رعایت نشده است چرا که کنتورهای گاز در راه پله‌ها به گونه‌ای نصب شده است که به هیچ وجه تهویه هوا وجود ندارد و خدای ناکرده اگر اتفاقی و آتش‌سوزی رخ دهد هیچ‌کس جان سالم به در نخواهد برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *