جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دفع حمله النصره توسط فاطمیون و دفاع ملی

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 487358
صدها تن از عناصر تروریستی جبهه النصره حملاتی را به استان «درعا» آغاز کردند که ارتش سوریه، نیروهای دفاع ملی و تیپ فاطمیون این حملات را خنثی کردند و شماری از تروریست‌ها را از پای درآوردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نیمه شب گذشته صدها تن از عناصر تروریستی جبهه النصره با هدف اشغال مناطقی از استان درعا حملاتی را از سمت مناطق مرزی استان «السویداء» از جمله ارتفاع «الشیخ حسن» و ارتفاعات «خلیف» آغاز کردند.

به گزارش فارس، این عملیات تروریست‌ها با هوشیاری ارتش سوریه، نیروهای دفاع ملی و تیپ فاطمیون رصد شد و در جریان یک عملیات غافلگیرانه حداقل 20 تن از آنان کشته شدند.

همزمان با این درگیری‌ها، توپخانه ارتش سوریه مواضع تروریست‌های حبهه النصره را در میدان بصری واقع در منطقه نیروگاه درعا هدف قرار داد که در نتیجه این حملات یکی از مراکز این گروه تروریستی با تمامی عناصر حاضر در آن کاملا منهدم شد.

بنا بر این گزارش، در منطقه درعا البلد گروهی از عناصر تروریستی جبهه النصره قصد داشتند در بخش «المنشیه» به مناطق نظامی تحت کنترل ارتش سوریه نفوذ کنند، ولی در کمین نیروهای سوری گرفتار شدند و  بیش از 15 تن از آنان کشته و زخمی شدند.

منطقه درعا البلد از مسیرهای اصلی کمک‌رسانی تروریست‌های جبهه النصره و سایر گروه‌ها از اردن  به جنوب سوریه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *