پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

کمرداعش‌شکست/ورودعراقی‌ها به آخرین پایگاه تروریست‌ها

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 487351
نیروهای عراقی پس از درگیری چند روزه با عناصر داعش در منطقه «الدولاب» آخرین پایگاه تروریست‎های داعش در غرب شهر «هیت»، امروز موفق شدند وارد این منطقه شوند.
کمرداعش‌شکست/ورودعراقی‌ها به آخرین پایگاه تروریست‌ها
به گزارش جهان، نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق در ادامه پیشروی های خود در حومه غربی شهر هیت موفق شدند روستای «دولیه» را پاکسازی کنند.

عصر امروز(دوشنبه) نیز نیروهای بسیج مردمی در اقدامی غافلگیرانه با حمله علیه مواضع تروریست های داعش وارد منطقه «الدولاب» شدند و ساعتی قبل توانستند مرکز پلیس و میدان الدولاب آزاد کنند.

منطقه الدولاب از آخرین پایگاه تروریست های داعش در غرب شهر هیت محسوب می شود و در 70 کیلومتری غرب شهر الرمادی واقع شده است.عناصر تروریستی داعش با پیشروی نیروهای عراقی مجبور به عقب نشینی از مرکز منطقه الدولاب شدند.


 
ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی همچنین موفق شدند مساحتی 12 کیلومتری در حدفاصل شهر الدولاب پاکسازی کنند.در این عملیات تعدادی از خودروهای زرهی تروریست های داعشی منهدم و بیش از 45 تن از آنان کشته یا زخمی شدند‌.

 همزمان با پیشروی های ارتش عراق، نیروهای متخصص یگان مهندسی اقدام به خنثی سازی بمب ها در مناطق تازه آزاد شده کردند.
نیروهای عراقی در ادامه توانستند یک تونل به طول 750 متر را در منطقه الدولاب کشف و منهدم کنند.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *