جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
نامه سرگشاده تشکلهای دانشجوئی دانشگاه زنجان خطاب به شورای نگهبان؛

۲ کاندیدای اصلاح‌‍طلب قانون را زیر پا گذاشتند

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۷
کد مطلب: 487324
تشکلهای دانشجوئی دانشگاه زنجان خطاب به رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان زنجان نسبت به بی‌قانونی کاندیداهای لیست امید در زنجان اعتراض کردند.
به گزاش جهان به نقل از تسنیم از زنجان، تشکلهای دانشجوئی دانشگاه زنجان خطاب به رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان زنجان نسبت به بی‌قانونی کاندیداهای لیست امید در زنجان اعتراض کردند.
 
در این نامه که یک نسخه از آن در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفته آمده است:
 
ریاست محترم دفتر نظارت شورای نگهبان استان زنجان
 
جناب آقای حسین میرزاپور
 
آن چه غرض نگارندگان این نامه است پیرامون اتفاقی بود که عصر روز گذشته در دانشگاه زنجان رخ داد و طی آن دو کاندیدای اصلاح طلب لیست امید زنجان به صورت غیر قانونی پای بر محیط مقدس و پاک دانشگاه گذاردند.
 
صبح روز گذشته و طی جلسه هیئت نظارت بر برنامه های سیاسی دانشگاه زنجان که تنها مرجع صدور مجوز برای برنامه‌های سیاسی و همچنین حضور یا عدم حضور شخصیت‌های سیاسی در دانشگاه است، مقرر گردید تا هیچ یک از دو کاندیدای مزبور در سخنرانی جناب آقای عارف حضور نیافته و تنها شخصیت سیاسی که اجازه ورود به دانشگاه را دارد دکتر عارف باشد.
 
در کمال تعجب شاهد بودیم که جنابان آقایان سید افضل موسوی و کریم خانمحمدی بدون مجوز دانشگاه و به صورت کاملا غیر قانونی وارد دانشگاه شده و با حضور در سالن برگزاری برنامه و انجام رفتارهایی که کاملا مصداق تبلیغات بود، به مصوبه دانشگاه بی اعتنایی کردند.
 
نکته مهمی که بایستی مورد تاکید قرار بگیرد این است که بنا بر بیانیه رسمی انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام به عنوان تشکل برگزار کننده برنامه جناب عارف که از قضا از لحاظ فکری همسو با دو کاندیدای مزبور هستند، این دو فرد بدون توجه به درخواست این تشکل به محیط دانشگاه آمده و کاملا  آگاهانه قانون را زیر پا نهاده اند.
 
رئیس محترم دفتر نظارت شورای نگهبان استان زنجان
 
سوال ما از حضرتعالی به عنوان مسئول محترم شورای نگهبان در استان زنجان این است؛ آیا کسانی که خود را در معرض آرای عموم قرار می دهند و قصد دارند به عنوان قانون گذار وارد مجلس شوند و آگاهانه و صرفا به خاطر انجام چند دقیقه تبلیغ بیشتر، قانون دانشگاه را زیر پا می گذارند و هیچ گونه حرمتی برای قانون مکان مقدسی به نام دانشگاه نیستند، شایستگی قانون گذاری را دارند؟
 
جناب آقای میرزاپور
 
متاسفانه این دو کاندیدا آشکارا بی قانونی کردند و به نظر می رسد حضرتعالی و اعضای هیات محترم نظارت بر انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی در زنجان، بایستی صلاحیت این دو نفر مجدد مورد ارزیابی قرار دهند و از کنار این تخلف آگاهانه و این قانون شکنی آشکار بی تفاوت عبور نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناصر
هنوز هیچی نشده اصلاح طلبان پررو شدند باید با اینها طبق قانون برخورد شود