پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
سیدمحمد حسینی در جمع مردم ملایر:

برخی افراد از دولت‌ نهم و دهم ‌ناراحتند

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۲۵
کد مطلب: 487316
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برخی افراد از دولت‌ نهم و دهم ‌ناراحتند و دائما با زیر سوال بردن آنها در پی تشنج و مشکل هستند که باید گفت هر کس برای این نظام خدمتگزاری کرده باید قدردان آن بود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم از ملایر سیدمحمد حسینی امشب ‌در جمع حامیان حجت‌الاسلام آزادیخواه کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات در حسینه حضرت ابوالفضل(ع) ملایر با اشاره به اینکه نام ملایر با خون‌های مطهر شهدایش فراتر از مرزها رفته است اظهار داشـت: این مایه مباهات است که یکی از شهدای مدافع حرم از ‌این شهر است.
 
وی با اشاره به اینکه امروز سربلندی نظام و آرامش  کشور ما مرهون خون‌های شهداست گفت: باید اعتقاد راسخ مردم و روحیه شهادت‌طلبی در کشور ما حفظ شود.
 
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی  یادآور شد:  اگر امروز توانسته‌ایم در مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسیم به پیشتوانه همین خون‌‌های شهدا بوده است.
 
وی با بیان اینکه همه  مسئولان و مردم ما همه در قبال خون‌های شهدا مسئولند افزود: شهدا هیچ چیزی را برای خود نخواستند و تنها هدفشان دفاع از اسلام ،رضای خدا و دفاع از کشور در مقابل دشمن بود.
 
حسینی در ادامه با اشاره  به فرمایشات امام راحل(ره) در توجه به محرومان در نظام جمهوری اسلامی گفت: ایشان توجه به مناطق روستایی و مردم محروم را همواره گوشزد کرده‌اند و مسئولان ما نیز باید اینگونه باشند.
 
وی تصریح کرد: مسئولان ما باید به دنبال حرف امام بروند نه اینکه به دنبال اشرافی‌گری و ریخت و پاش خودشان باشند.
 
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: شاید در دنیا کسانی باشند که در نظام‌های دیگر تنها به فکر منافع خود و پست مقام  وریخت و پاش باشند اما باید گفت نظام ما نظامی اسلامی است که این چیزها در آن جایی ندارد.
 
وی بیان کرد: در نظام اسلامی ما باید  شرایط برای مردم بهتر شود چرا که ائمه ما این گونه بودند که خودشان در رنج و مشقت نگه می‌داشتند تا مردم جامعه آرامش و آسایش داشته باشند.
 
حسینی افزود: در نظام جمهوری اسلامی نباید نگاه ارباب به رعیتی باشد و مردم از مسئولان  این انتظار را ندارند.
 
وی بیان داشت: مردم ما باید به عهدی که با امام و رهبری بسته‌اند همواره وفادار بوده و به کسانی رای بدهند که که مسائل کشور را دانسته و به فکر امور و مصلحت کشور باشند.
 
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی  تصریح کرد: همه ما در قبال  رای که می‌دهیم در برابر خداوند تکلیف داریم و باید فردای قیامت مسئولیت آن را بپذیریم.
 
وی گفت: باید دقت کنیم تا انتخابی اصلح داشته و ترکیب مجلس ما طوری باشد که در راستای اهداف اسلام و نظام پیش برود.
 
حسینی با بیان اینکه نمایندگان باید با اهداف امام و رهبری پیش بروند و مجلس مثل مجلس ششم نباشد که در دوره‌ای جامعه را دچار تشنج و مشکل کرد، گفت: هر کجا ما به حرف امام و رهبری گوش کردیم و با اهداف ایشان جلو رفتیم راه‌ها برای ما باز شد و توانستیم در برابر همه مشکلات و دشمن بایستیم اما هر کجا از این مسیر فاصله پیدا کردیم به مشکل و بن بست رسیدیم.
 
وی با اشاره به نابه‌سامانی‌ها و مشکلات امروز در مسائل مختلف به ویژه مسائل اقتصادی در کشور گفت: برخی افراد از دولت‌ نهم و دهم ‌ناراحتند و دائما با زیر سوال بردن آنها در پی تشنج و مشکل هستند که باید گفت هر کس برای این نظام خدمتگزاری کرده باید قدردان آن بود.
 
حسینی با استناد به فرمایش امام راحل(ره) که فرمودند «به من رهبر نگوید بلکه من خدمتگزار این ملت هستم» تصریح کرد: امروز همه مسئولان باید خود را خدمتگزار واقعی مردم بدانند و این  مهمترین اصل در نظام جمهوری اسلامی است.
 
وی همچنین با استناد به فرمایشات امام خمینی در خصوص مجلس افزود مجلس در راس امور کشور است و باید به کسی رای داد که به فکر  اصلاح امور کشور باشد.
 
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب باید همواره مجلس قوی‌تر از دوران‌های گذشته داشته باشیم تصریح کرد: اگر به کسانی رای دهید که شیدایی دشمن را  در سر دارند مطمئن باشید اگر قدرت را به دست بگیرند فکر ملت نخواهند بود.
 
وی با بیان اینکه یک نماینده مجلس نماینده تک تک مردم است گفت: شاید انتخاب یک نماینده از یک شهر مختص همان مردم باشد اما تصمیم گیری و نظر یک نماینده در مجلس می‌تواند سرنوشت ساز برای همه کشور باشد.
 
حسینی بیان کرد: باید نمایندگانی را به مجلس فرستاد که از نیروهای مومن، انقلابی ، متعهد به نظام و امتحان داده در برایر همه سختی‌ها باشند.
 
وی افزود: قانون اساسی ما قانون اسلامی است و باید قوانینی را که در کشور اجرایی می‌کنیم نیز بر این پایه و اساس باشد.
 
وزیر سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجلس ما باید مجلسی باشد که در خدمت اهداف نظام بوده نه اینکه برای نظام مشکل آفرین شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *