پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
وزیر اطلاعات تاکید کرد؛

امنیت مناسب ایران برای سرمایه‌گذاری

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب: 487303
وزیر اطلاعات گفت: دستگاه امنیتی کشور با روش های نرم افزاری از بروز نا امنی ها پیشگیری می کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمود علوی بعد از ظهر دوشنبه در دومین نشست شورای اداری استان هرمزگان، عنوان کرد: در سال ۹۴ به برکت نامگذاری مقام معظم رهبری شاهد همدلی و همزبانی در کشور بودیم و دستاوردهای بسیار خوبی به لحاظ معنوی و سیاسی در این سال داشتیم.
 
وی ادامه داد: در سال گذشته از نظر شاخص امنیت کشور ما سیر صعودی داشت و سال ۹۴ با همت و همدلی و همکاری دستگاه های مختلف یکی از امن ترین سال های کشور بود که با همدلی و همزبانی سالی آرام همراه با حماسه های پرشکوه رقم خورد.
 
وزیر اطلاعات با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال ۹۴ افزود: فضای آرام و امنیت کشور موجب شد تا یکی از آرام ترین انتخابات در کشور برگزار شود و شاهد نشاط و شور و اشتیاق مردم برای حضور در صحنه بودیم.
 
علوی تصریح کرد: موفقیت های سال ۹۴ بستر را فراهم کرد تا خواسته مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی در عرصه عمل در سال ۹۵ فراهم شود.
 
وی به نقش مهم مردم در اقتصاد اشاره کرد و بیان داشت: پیوند تنگانگی میان شکوفایی اقتصادی و امنیت وجود دارد و خوشبختانه همه مردم درک می کنند که در کشور ما امنیتی بی بدیل حکم فرماست که اشراف اطلاعاتی و هم افزایی و تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور این امنیت را برای ما به وجود آورده است.
 
وزیر اطلاعات با بیان اینکه جامعه اطلاعاتی و نیروهای مسلح و قضایی با یکدیگر همدلی تنگاتنگی دارند، اظهار داشت: ارتش و سپاه، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، بسیج، قوه قضائیه، وزارت کشور، ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع و دستگاه های مختلفی که در امنیت نقش دارند همدلی و همکاری خوبی با هم دارند که نتیجه آن وجود امنیت بی بدیل در کشور است.
 
علوی وحدت و فضای برادری میان اقوام و مذاهب مختلف در کشور را بسیار خوب برشمرد و گفت: در مناطق مختلف کشور وحدت و همدلی وجود دارد که از جمله مولفه های اثرگذار در امنیت کشور است.
 
وی اضافه کرد: دستگاه امنیتی کشور با روش های نرم افزاری از بروز نا امنی ها پیشگیری می کند.
 
وزیر اطلاعات با بیان اینکه امنیت مناسبی برای سرمایه گذاری در ایران فراهم شده است، عنوان کرد: بسیاری از سرمایه گذاران علاقه مند هستند در جمهوری اسلامی ایران به دلیل امنیت پایدار موجود در کشور سرمایه گذاری کنند و باید بتوانیم با این سرمایه گذاری ها و بالا بردن تولید شرایط مناسب برای تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم.
 
علوی تاکید کرد: منابع کشور باید با دقت هزینه و تبدیل به سرمایه گذاری و فرصت های شغلی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *