پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر

دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 487248
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر، کشف یک تن و ۹۲۹ کیلو مواد افیونی و دستگیری پنج قاچاقچی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی گفت: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از فعالیت یک باند قاچاقچیان مسلح که اقدام به جا به جایی مواد مخدر به صورت گسترده می کردند،مطلع شدند.

وی افزود: پس از شناسایی یکی از اعضای این باند،ماموران وی را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار داده و پس از یک هفته اقدامات اطلاعاتی ،محل دپو مواد مخدر را در یکی از روستاهای حاشیه شهر زاهدان شناسایی کردند.

سردار رحیمی تصریح کرد: با شناسایی محل دپو مواد مخدر ،ماموران در یک عملیات غافلگیرانه ضمن دستگیری یک قاچاقچی، ۶۱۲ کیلو تریاک،۲۷۲ کیلو مرفین،۱۰۲ کیلو حشیش و یک قبضه سلاح کلاش با مهمات مربوطه را که به طرز ماهرانه در زیر خاک مخفی شده بود، کشف و یک دستگاه خودرو سبک و دو دستگاه موتورسیکلت متعلق به اعضای این باند را توقیف کردند.

وی در ادامه از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر خبر داد و گفت: در این عملیات،ماموران انتظامی شهرستان خاش،در نتیجه اقدامات اطلاعاتی یک ماهه،یک باند قاچاق مواد مخدر را در حالی که اقدام به دپو مقادیر زیادی مواد افیونی در یک منزل می کرده بودند، شناسایی و ضمن دستگیری چهار قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا،۸۰۶ کیلو تریاک را به همراه ۱۳۷ کیلو هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برخورد مقتدرانه پلیس با سوداگران مرگ، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با استفاده از توان و ظرفیت موجود در اقشار جامعه و اشراف اطلاعاتی بر نقاط مختلف استان، اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان امنیت در هیچ نقطه ای احساس آرامش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *