جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پیمانکاران دست به دامان کمپین شوند!

دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 487167
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران پیشنهاد داد کمپین پرداخت بدهی پیمانکاران در شهرداری را‌ه‌اندازی شود تا شهرداری نسبت به انجام این کار اهتمام بیشتری نشان دهد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌ اقبال شاکری در جلسه امروز شورای شهر تهران در نطقی خارج از دستور به کمپین عمومی « من بین خطوط می‌رانم» اشاره کرد و اظهار داشت: این پویش عمومی که بدون هزینه راه‌اندازی شده است و موجب فرهنگسازی بین شهروندان می‌شود،‌ جای تقدیر دارد زیرا اموری که مردم در آن پیش‌قدم می‌شوند نتایجی دارد که  شاید با جریمه و برخوردهای قانونی، حاصل نشود.

وی با تأکید بر اینکه باید نسبت به پرداخت بدهی‌های شهرداری به پیمانکاران و طلبکاران اهتمام بیشتری داشته باشیم، ادامه داد: به عقیده من بهتر است در شهرداری تهران نیز پویشی راه‌اندازی کنیم که بر اساس آن بدهی طلبکاران و پیمانکاران شهرداری پرداخته شود و بین خطوط بودجه حرکت شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران تصریح کرد: سال گذشته کار خوبی انجام شد و بعد از گفت‌و‌گو‌های مفصل با بانک شهر حدود 3 هزار میلیارد تومان به پرداخت بدهی‌های شهرداری تخصیص داده شد ولی این کار باید به صورت دائم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: انصافاً کار پسندیده‌ای نیست که از خیابان، پل و پروژه‌ای استفاده کنیم که با پول پیمانکاران ساخته شده و پول آنها پرداخت نشده است، به نظر من حتی این کار به نوعی شبهه‌ناک است.

شاکری با بیان اینکه باید از  هرگونه ایجاد تعهد جدید خودداری کنیم تا بدهی پیمانکاران پرداخته شود، گفت: در جلسه امروز شورای شهر که بخشی از آن به هم‌اندیشی با شهرداران جدید برخی مناطق شهر تهران اختصاص داشت تأکید کردم به کارهای کوچک و مینیاتوری اهمیت داده شود، این امور به مسائل عمومی مردم مانند بهبود پیاده ‌رو‌ها، بهبود وضعیت انهار و جداول،‌ اصلاح هندسی برخی معابر که بار ترافیکی را کاهش می‌دهد و غیره مربوط می‌شود و امیدواریم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *