سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

پیام مهم فیفا درباره پزشکی فوتبال ایران

دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 487163
رئیس ایفمارک ایران اعلام کرد که در مراسم افتتاحیه این مرکز پیام تصویری بسیار مهمی که از سوی فیفا و درباره مسائل پزشکی فوتبال ایران است، به نمایش در می‌آید.
به گزارش جهان  به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر زهره هراتیان، عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در خصوص مراسم افتتاحیه مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران گفت: مراحل برنامه‌ریزی، ساخت و سازماندهی مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران که از حدود چهار سال پیش آغاز شده بود، به پایان رسیده و فردا (دوشنبه) از ساعت 15 تا 16:30 در مراسمی که در سالن فوتسال آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود، افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این مراسم با حضور برخی از مسئولان وزارت ورزش‌وجوانان، جمعی از نمایندگان مجلس، بزرگان پزشکی، اساتید دانشگاه در حوزه تربیت بدنی، مسئولان فدراسیون فوتبال، رؤسای هیئت‌های فوتبال، مربیان تیم‌های ملی در رده‌های مختلف، مدیران‌عامل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته اول، پیشکسوتان و اهالی فوتبال و... این مرکز افتتاح خواهد شد.

رئیس ایفمارک ایران خاطرنشان کرد: در جریان برگزاری این مراسم، فیفا ضمن اینکه مجوز احداث مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال را به‌صورت رسمی به ایران می‌دهد، پیام تصویری بسیار مهمی را که حاوی مطالب بسیار مهمی در خصوص امور پزشکی فوتبال کشورمان است، به نمایش خواهد گذاشت.

دکتر هراتیان گفت: نماینده فیفا در راستای حمایت‌های ارزشمند کفاشیان و سازمان لیگ برای استانداردسازی پزشکی ایران در حوزه فوتبال، از آنان نیز تقدیر خواهد کرد. از ابتدا تاکنون افراد زیادی در ساخت این مرکز زحمت کشیده‌اند و جا دارد تا از حمایت‌های آنها تشکر و قدردانی کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *