کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در حاشیه حمایت دوباره رئیس جمهور آمریکا از همجنسگرایی

خانواده اوباما چگونه رئیس جمهور آمریکا را به سمت همجنسگرایی سوق دادند؟

6 ارديبهشت 1395 ساعت 10:58

رئیس جمهور آمریکا هم در مصاحبه با این مجله گفت که حمایت وی از همجنسگرایان، ناشی از آموزه‌های مادرش بوده است.


گروه بین الملل جهان نیوزـ رئیس جمهوری آمریکا در سفر به انگلیس و دیدار خود با جوانان انگلیسی ضمن دفاع تمام‌قد از حقوق همجنس‌گرایان، بر رفع تمامی قوانین تبعیض‌آمیز موجود در این زمینه تأکید کرد.

بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکایی، باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در گفتگو با جوانان انگلیسی در لندن از حقوق همجنس‌گرایان دفاع کرد.

وی در این دیدار گفت: طرفداران برابری ازدواج برای من توضیح دادند که این موضوع فقط به حقوق قانونی افراد مربوط نمی‌شود، بلکه احساس بد ناشی از بدنامی است. من عقیده دارم رفتاری که در آن جامعه همجنس‌گرایان به عنوان برابری ازدواج تعریف شود، رفتاری افراطی نیست بلکه می‌تواند گامی برای ارتباط با افرادی باشد که برای ارزش‌های خانواده اهمیت قائل هستند.

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه و در حمایت از همجسن‌گرایان گفت: «آنچه در آمریکا قابل توجه است، ظهور جنبش‌های خوب است. در مورد جنبش‌های مربوط به همجنس‌گرایی باید بگویم که نام‌گذاری روابط بین افراد با عنوان ازدواج تا زمانی‌که افراد حقوق یکسانی داشته باشند، لزومی ندارد. من باید اذعان کنم که فرزندانم تاثیر زیادی ( در این مورد ) بر من داشتند.

اوباما در حالی از تاثیر فرزندانش بر حمایت های او از حقوق همجنس گرایان سخن گفته که دو سال قبل، سایت دیلی میل در خبری به سفر خانوادگی رئیس جمهور اوباما به آفریقا و رنگ لباس و کیف دختر کوچک اوباما اشاره کرد که به نوعی نشان دهنده حمایت از همجنس گرایان بود.

دیلی میل نوشت: اوباما در حالی سفر 8 روزه خانوادگی خود به آفریقا را آغاز کرد که دختر کوچک او "ساشا"، کیف دستی ای به رنگ رنگین کمان را حمل می کرد که این رنگ از نشانه های جهانی همجنس گرایان می باشد.

این گزارش می افزاید که در حالیکه  آن روز در آمریکا همجنس گرایان در آمریکا، جلوی دادگاه عالی این کشور پرچم هایی را به رنگ های رنگین کمان در دست داشتند و به نوعی جشن پیروزی خود و حمایت از همجنس گرایان را اعلام می داشتند اما کمی آن طرف تر در قلب واشنگتن این حمایت به گونه ای دیگر بیان شد و دختر کوچک اوباما در این روز حساس که همجنس گرایان در جلوی دادگاه عالی آمریکا تجمع کرده بودند و جشن گرفتند، در حالی از کاخ سفید بیرون آمد که کیفی به رنگ همجنس گرایان بر روی شانه انداخته بود.

این در حالیست که باراک اوباما به عنوان نخستین رئیس جمهور آمریکا است که از ازدواج همجنس گرایان در این کشور حمایت کرده و حتی برخی مسئولیت های مهم را در آمریکا به همجنسگرایان داده است.

به عنوان نمونه اوباما در همان سالهای اول ریاست جمهوریش يك زن يهودي هم‌جنس باز را به عنوان نهمين قاضي دادگاه عالي فدرال در اين كشور انتخاب كرد.

اما پس از آنكه رئیس جمهوری آمریکا برای اولین بار در سال 91 اعلام كرد، "همجنس‌گرايان باید اجازه ازدواج داشته باشند"، هفته‌نامه‌ نيوزويك با چاپ تصوير باراك اوباما بر روي جلدش از وي به عنوان "نخستين رئيس جمهوري همجنس‌باز" نام برد.

در آن شماره هفته‌نامه آمريكايي نيوزويك در حالي عنوان "نخستين رئيس جمهوري همجنس‌باز" را براي باراك اوباما، رئيس جمهوري آمريكا به كار گرفته بود كه اين رهبر دموكرات، متاهل و پدر دو فرزند است.

نکته جالب آنکه مقاله مربوط به طرح روي جلد توسط اندرو ساليوان نوشته شده كه خود يكي از تحليل‌گران با گرايش همجنس‌گرايانه و از جناح محافظه‌كاران است.

ساليوان در بيانيه‌اي درباره مقاله خود عنوان داشت: اگر كمي به عقب برگرديم و سوابق اوباما را در زمينه حقوق همجنس‌گرايان مورد بررسي قرار دهيم متوجه اين مساله مي‌شويم كه اين مقاله انحرافي نبوده است.

 وي ضمن توصيف شباهت‌ها و وجوه مشترك اوباما و جامعه همجنس‌گرايان عنوان داشت كه "او بايد هويت واقعي خود را كشف كرده و آن را براي ديگران بازگو كند".

*اوباما همجنسگرا و معتاد است

در اوج تبلیغات دوره قبل ریاست جمهوری آمریکا نیز یک مقام ارشد جنبش تی پارتی از، رئیس جمهور آمریکا،  باراک اوباما، خواسته است تا ثابت کند که وی از ماده مخدر کرک استفاده نکرده است و با همجنسگرایان رابطه نداشه است.

جادسن فیلیپس، رئیس سازمان تی پارتی نیشن که یک گروه زیر مجموعه جنبش تی پارتی محسوب می شود در مقاله ای اعلام کرد باراک اوباما باید مدارک پزشکی خود را مبنی بر عدم استفاده از کرک و همچنین عدم رابطه با همجنسگرایان را منتشر کند.

فردی به نام لری سینکلر ادعا کرده است در سال ۱۹۹۹ او و باراک اوباما پس از برقراری رابطه جنسی اقدام به مصرف کرک کرده اند.

فیلیپس در مقاله خود نوشته است این واقعه ۹ سال پیش از نامزدی اوباما برای تصدی پست ریاست جمهوری آمریکا رخ داده است و با اشاره به مخرب بودن کرک گفته است کرک ماده ای بسیار اعتیادآور است و ترک آن کار بسیار دشواری است.

او می افزاید: “آیا اوباما معتاد است؟ آیا او در گذشته معتاد بوده است؟ پرسیدن این سوالات در مورد شخصی که انگشتش بر روی دکمه [بمب] اتمی است، منطقی است. چرا اوباما این سوابق را پنهان می کند و چرا رسانه ها این سوالات را مطرح نمی کنند.

همچنین لری سینکلر در سال ۲۰۰۸ با انتشار کتابی اعلام کرد که باراک اوباما همجنسگرا می باشد و با او رابطه جنسی برقرار کرده است.

پس از اینکه چندی پیش باراک اوباما از قانون ازدواج همجنسگرایان حمایت کرد سینکلر دوباره در رسانه های محافظه کاران ظاهر شد و اعلام کرد اگر اوباما دوباره به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود راز خود را برملا خواهد ساخت.

*انتخاب اوباما به عنوان نماد و قهرمان همنجسگرایان

رئیس جمهور آمریکا توسط مجله حامی همجنس گرایان به عنوان متحد و قهرمان و نماد همجنسگرایان برگزیده شد. "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا به عنوان "متحد سال" توسط طرفداران همجنسگرایان انتخاب شد.

مجله "OUT" [مجله حامی همجنس گرایان]  "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا را به عنوان متحد سال همجنسگرایان انتخاب کرده و از وی به عنوان اولین رئیس جمهور در قدرت آمریکا نام برد که طرفدار همجنس گرایان است. این مجله همجنس گرایان از اوباما به دلیل حمایت از حقوق همجنسگرایان به عنوان "قهرمان"، "نماد" و "متحد نام برد.

رئیس جمهور آمریکا هم در مصاحبه با این مجله گفت که حمایت وی از همجنسگرایان، ناشی از آموزه‌های مادرش بوده است. اوباما که هنگام نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 2008 از ازدواج همجنس بازان حمایت نکرده بود درباره این موضوع که چگونه قوانین متفاوت برای زوج های همجنس گرا هیچگونه معنایی ندارد صحبت کرد.

وی گفت: این برای آنها [دختران اوباما] معنایی ندارد چون دوستانی که همجنسگرا بوده یا پدران دوستانی که همجنسگرا هستند نباید با آنها رفتار متفاوتی در مقایسه با دیگران شود. این بسیار قدرتمند است.

اوباما اضافه کرد: نسل آینده انگیزه‌ای برای تغییرات نه برای نسل آینده بلکه برای نسل ما نیز دارد. به عنوان یک رئیس جمهور و به عنوان یک پدر، این موضوع برای من افتخار آمیز است و من را امیدوار می‌کند.

وی در ادامه این مصاحبه به موضوع "کیم داویس" که به دلیل امتناع از صدور مجوز ازدواج همجنسگرایان زندانی شده است، اشاره کرد.

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: من مرد معتقدی بوده و عمیقا به آزادی دینی اعتقاد دارم اما بالاخره هیچ کسی فراتر از قانون نیست بخصوص کسانی که داوطلبانه قسم خوردند که پاسدار قانون باشند. این چیزی است که ما باید به آن احترام بگذاریم.

اوباما زمانی که در سال 2009 به ریاست جمهوری انتخاب شد تنها در دو ایالت ازدواج همجنسگرایان مجاز بود اما هم اکنون تمامی ایالت‌ها و پس از آنکه دادگاه عالی رای صادر کرد، ازدواج همجنسگرایان قانونی شده است.

رئیس جمهوری آمریکا اخیرا نیز لغو قوانینی را که به تازگی در ایالت کارولینای شمالی و می.سی.سی.پی. بر ضد همجنس‌گرایی تصویب شده است، خواستار شد.

اوباما در اینباره گفت: «من هم فکر می‌کنم قوانینی که در این دو ایالت درباره همجنس‌گرایان تصویب شده، مناسب نیست. به عقیده من حقوق همه افراد صرفنظر از گرایش‌های جنسی‌شان باید برابر باشد»


کد مطلب: 487153

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/487153/خانواده-اوباما-چگونه-رئیس-جمهور-آمریکا-سمت-همجنسگرایی-سوق-دادند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com