شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

پرتاب موشک فضایی ایران تایید شد

يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 486926
سایت «تابناک»، نزدیک به محسن رضایی خبر داده است که روز سه‌شنبه هفته گذشته پرتاب موشکی موفقیت‌آمیز در کشورمان رقم خورده است.
به گزارش جهان، این سایت با اشاره به خبرسازی‌های برخی رسانه‌های بیگانه مبنی بر اینکه این موشک قادر به حمل کلاهک هسته‌ای است و از پایگاهی محرمانه پرتاب شده که این پرتاب موفق هم نبوده است، نوشت: گزارش‌های دریافتی، حکایت از آن دارد که سه‌شنبه هفته گذشته، پرتاب موشکی موفقیت‌آمیز در کشورمان رقم خورده و اصل خبر (پرتاب موشک) صحت دارد؛

اما به دلایلی ناگفته و بسیار عجیب، مسئولان کشورمان ترجیح داده‌اند این خبر مکتوم مانده و به اصطلاح، رسانه‌ای نشود. به نوشته تابناک، موشک ماهواره‌بر «سیمرغ» از پایگاه فضایی امام خمینی(ره) در سمنان پرتاب شده و برخلاف ادعای رسانه‌های بیگانه، این موشک نه برای پرتاب کلاهک و نه از پایگاهی محرمانه، که به منظور افزایش توان پرتابی ماهواره در کشورمان پرتاب شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روز سه شنبه که آقای روحانی در سمنان بودند چرا با افتخار در این پرتاب غرور آمیز موشکی شلیک سیمرغ شرکت نکردند ؟نکنه عمو سام اجازه حضور ایشان رو نداند. وگر نه چرا باید این خبر رو اول از رسانه های بیگانه بشنویم وبعد از از رسانه های غیر رسمی.