جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پلنگ ایرانی بیمه شد

يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 486919
تفاهمنامه بیمه جامع پلنگ ایرانی با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، آخیم اشنایدار مدیر اجرایی برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد و شرکت بیمه ما به امضا رسید.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بنابر این تفاهمنامه که عصر شنبه در سازمان حفاظت از محیط زیست به امضاء رسید برای بیمه جامع پلنگ ایرانی می‌باشد به ازای تلفات هر قلاده پلنگ ایرانی 65 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

این بیمه جامع شامل تلفات پلنگ ایرانی به صورت غیرطبیعی، خسارت‌های پلنگ به دامداران و باغداران و صدمات پلنگ به انسان می‌شود. بیمه جامع پلنگ ایرانی و تفاهمنامه میان طرفین 5 ساله و تا سال 1400 است و تاثیرگذاری بسزایی در جهت حفظ این گونه گربه سان دارد.

آخیم اشنایدار مدیر اجرایی برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد در این مراسم تفاهمنامه اظهار داشت: این طرح 3 بازنده را به 3 برنده تبدیل کرد که از آن جمله می‌توان گفت: پلنگ‌هایی هستند که به گوسفندان و دام‌ها حمله می‌کنند و شکار می‌شوند، کشاورزانی که ضرر می‌کردند و چیزی عایدشان نمی‌شد و سازمان حفاظت از محیط زیست که وظیفه حفاظت از زیستگاه‌ها را دارد که اینها تبدیل به پیروز در این تفاهمنامه می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *