جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آخرین وضعیت چهار پرونده سیاسی

يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 486897
وکیل مدافع فاطمه هاشمی، فاطمه راکعی، سیامک نمازی و احسان مازندرانی، آخرین وضعیت پرونده موکلانش را که برخی در دادگاه انقلاب و برخی نیز در دادسرای امنیت یا فرهنگ و رسانه به سر می‌برند را تشریح کرد.
به گزارش جهان‌، سید محمود علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سئوال که آیا شعبه 28 دادگاه انقلاب در خصوص پرونده احسان مازندرانی و داود اسدی دو تن از متهمان امنیتی رأی صادر کرده است یا خیر اظهار کرد:مراجعه‌ای که روز چهارشنبه هفته گذشته به دادگاه داشتم، هنوز قاضی مقیسه حکم صادر نکرده است.

وکیل مدافع مازندانی اضافه کرد: از قاضی مقیسه پرسیدم که آیا منتظر اتمام محاکمه سحرخیز(یکی دیگر از متهمان امنیتی) برای صدور رأی است یا خیر که پاسخ داد به زودی مبادرت به صدور حکم می‌کند.

به گفته وی هنوز شعبه دادگاه برای رسیدگی به اتهامات امنیتی سحرخیز، وقت جدید تعیین نکرده است.

علیزاده‌طباطبایی در خصوص آخرین وضعیت پرونده سیامک نمازی متهم ایرانی - آمریکایی که به‌دلیل برخی مسائل امنیتی، دستگیر و هم‌اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد نیز گفت: بالاخره وکالت من را در این پرونده قبول کردند و بازپرس وکالت‌نامه را گرفت تا نمازی امضا کند و سپس کارهای مربوط به ابطال تمبر و مالیات را انجام دهم.

به گفته وکیل مدافع نمازی، فعلا اتفاق جدیدی در این پرونده نیفتاده است.

وی در خصوص پرونده فاطمه هاشمی که پیشتر از سوی شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه به اتهام توهین به قاضی احضار شده بود نیز گفت: در ارتباط با این پرونده هنوز ما را دعوت نکرده‌اند و منتظریم تا ما را دعوت کنند.

علیزاده‌طباطبایی درباره آخرین وضعیت شکایت فاطمه راکعی از مدیر مسئول روزنامه کیهان نیز اظهار کرد: این پرونده نیز هنوز مفتوح است و بر اساس آخرین مراجعه‌ای که داشتم، هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *