پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

آماری از شب‌زنده داری تهرانی ها!

يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 486877
در طول نخستین ماه سال پیک شبانه بر پیک روزانه پیشی گرفته و بررسی پرمصرف‌ترین لحظات برقی این ماه نشان می‌دهد که پیک‌های لحظه‌ای مصرف برق در فروردین بیشتر ناشی از استفاده از وسایل برقی در ساعات ابتدایی شب است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در نخستین ماه بهار، دو نوع پیک مصرف برق طی شبانه‌روز داشتیم؛ یکی پیک روزانه که بین ساعات 11:30 تا 13:30 به ثبت می‌رسید و دیگری پیک شبانه که بین ساعات 19:00 تا 21:00 ثبت می‌شد.

در این ماه، بیشترین مقدار لحظه‌ای مصرف برق کشور در روز سی‌ام فروردین‌ماه در ساعت 20 و 48 دقیقه به‌میزان 32 هزار و 581 مگاوات به ثبت رسید که در مقایسه با پیک‌ 33 هزار و 220 مگاواتی ماه گذشته، حدود 700 مگاوات کاهش داشت.
 
پرمصرف‌ترین لحظات برقی فروردین‌ماه 94 در جدول زیر آورده شده است

 
همان‌طور که در جدول بالا مشخص است، در طول نخستین ماه سال پیک شبانه بر پیک روزانه پیشی گرفته و بررسی پرمصرف‌ترین لحظات برقی این ماه نشان می‌دهد که پیک‌های لحظه‌ای مصرف برق در فروردین بیشتر ناشی از استفاده از وسایل برقی در ساعات ابتدایی شب است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چوبین
بی زحمت ساعت ها را هر شش ماه یکبار تغییر ندهید.
ملت همه شب زنده دارند.
تغییر ساعت مشکلی را از میزان مصرف برق حل نمی کند.