پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پیروزی دشوار رئال مادرید در غیاب رونالدو

يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب: 486830
رئال مادرید به زحمت توانست با نتیجه 3 بر 2 رایووایکانو را شکست دهد تا موقتا به صدر جدول لالیگا صعود کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، هفته سی و پنجم رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا امروز (شنبه) با برگزاری دیدار رئال مادرید و رایو وایکانو پیگیری شد جایی که میزبان خیلی زود با زدن دو گل در همان 15 دقیقه نخست حسابی زیدان و رئال را شگفت زده کرد که رونالدو برترین گلزن فصل را در اختیار نداشت تا برای بازی با سیتی آماده شود.

زیدان در ترکیب اصلی به چند بازیکن اصلی اش استراحت داده بود. وی ترجیح داده بود در این بازی به کریستیانو رونالدو که کمی مصدومیت داشت استراحت دهد. آخرین بازی این دو تیم در لالیگا با حساب 10 بر 2 به سود رئال مادرید به پایان رسیده بود. در ادامه گرت بیل توانست در همان نیمه نخست یکی از گل های خورده را جبران کند و رئال را به بازگشت به مسابقه امیدوار کند و نیمه نخست با شکست دو بر یک رئال به پایان رسید.

البته در نیمه نخست یک اتفاق تلخ هم برای رئال رخ داد. کریم بنزما مهاجم فرانسوی که در این فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرده، پیش از پایان نیمه اول از زمین بازی بیرون رفت تا قبل از بازی با سیتی شرایط رئال بحرانی شود.

در حالی که 7 دقیقه از نیمه دوم سپری شده بود لوکاس واکس موفق شد گل تساوی بخش را به ثمر برساند تا بازی زیباتر شود. رئال روی دروازه حریف خیمه زد ولی ضدحملات ویران کننده رایووایکانو حسابی رئالی ها را ترسانده بود تا اینکه باز هم نوبت به گرت بیل رسید تا هنر خودش را به رخ بکشد و گل سوم و برتری رئال را به ثمر برساند و این دیدار با برتری 3 بر 2 رئال به پایان برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *