جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

انتقاد نماینده اصلاح طلب از وضعیت اقتصادی

يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۳
کد مطلب: 486808
کاندیدای اصلاح‌طلب مجلس دهم گفت: مردم امروز بالاتر از شعارها و خواسته‌های رنگین سیاسی، حزبی و جناحی حل مشکلات اقتصادی خود را می‌خواهند تا از گرفتاری‌های حال حاضر نجات پیدا کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ‌سید کاظم موسوی عصر امروز در جلسه سخنرانی خود در شهر نیر اظهار کرد: مردم با گذشت 37 سال دیگر فریفته شعارهای رنگارنگ احزاب و گروه‌های غیر کارآمد را نمی‌خورند، بلکه خواسته اصلی آنها بر این است تا مجلسی عملگرا براساس توانمندی‌ها، تحقق و تخصص شکل بگیرد تا با استفاده از تجارب گذشته بتوان کشور را از این مشکلات اقتصادی و نارسایی‌های واقعی نجات داد.
 
وی تصریح کرد: امروز در این استان مشکلات بسیاری از کشت و زرع گرفته تا نارسایی‌های صنعت گردشگری و پیچیدگی نظام بروکراسی در حمایت و همراهی سرمایه‌گذاران آحاد مردم را رنج می‌دهد، در حالی که به سهولت می‌توان با یک راهکار درست این مشکلات را برطرف کرد.
 
کاندیدای اصلاح‌طلب مجلس دهم گفت: در حل مشکلات سیب‌زمینی‌کاران در اردبیل، تولیدکنندگان محصولات باغی در مشگین‌شهر و زارعان شمال استان باید توجهی جدی به صنایع تبدیلی و تکمیلی داشت تا به جای از بین رفتن مطلوبیت تولید در این عرصه، گرفتار خسران و بی‌توجهی‌ها نشویم.
 
موسوی با بیان اینکه در استان اردبیل در سال‌های اخیر به دلیل وضعیت نامطلوب صنایع و رکود واقعی در این مجموعه‌های تولیدی، عقیم‌ ماندن پروژه‌های عمرانی و خدماتی و صدها مجموعه دیگر اقتصادی امکان توان‌افزایی و حرکت درست در مسیر توسعه وجود ندارد، افزود: باید راهکار منطقی در این زمینه مورد توجه قرار گیرد، چراکه امروز همه شهرهای این استان نیازمند یک واقع‌بینی در حل مشکلات و گره‌گشایی معضلات است.
 
وی شهرستان نیر را از بی‌نظیرترین مناطق برای توسعه صنعت گردشگری با داشتن مواهب خدادادی همچون آب‌های گرم، آثار و ابنیه‌های تاریخی، شاهراه ورود گردشگران از استان‌های شمالغرب کشور توصیف کرد و ادامه داد: در همه این حوزه‌ها باید از توان موجود بهره گرفت تا یک فرصت استثنایی در حرکت رو به جلو شکل بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *