پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

شمال شرق کشور سرد می‌شود

شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 486718
سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده که امروز در برخی نقاط کشور شاهد کاهش محسوس دما همراه با رگبار و رعد و برق خواهیم بود و در شمال سیستان و بلوچستان نیز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.
به گزارش جهان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با مهر گفت: امروز شنبه شمال شرق كشور متاثر از توده هوای سردی كه روز گذشته در سواحل شمالی و بخشهایی از شمال غرب فعال بود، با رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و كاهش محسوس دما همراه خواهد بود.

احد وظیفه افزود: امروز همچنین در برخی ساعات در شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و گردوخاك رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: همچنین با عبور متناوب امواج تراز میانی از روی كشور، در سه روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در استانهای واقع در دامنه های البرز و دامنه های مركزی و جنوبی زاگرس، رشد ابر، وزش باد شدید موقت و رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.

وظیفه، هوای تهران را کمی ابری همراه با وزش باد در بعد از ظهر افزایش ابر و در شرق استان تهران رگبار و رعد و برق پیش‌بینی کرد و گفت: بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۲۷ و ۱۲ درجه سانتی گراد اعلام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *