پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
استقلال سه- فولاد صفر

استقلال با جوانانش روانتر بازی کرد و برد

جمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب: 486573
استقلال با سه گل از سد فولاد گذشت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال و فولاد از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری سه بر صفر استقلال به پایان رسید. استقلال با این پیروزی و به لطف تفاضل گل بهتر از تیم استقلال خوزستان به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر موفق به شکست راه آهن شده بود و بعد از آن، این تیم در چهار بازی بعدی خود موفق به کسب پیروزی نشده بود.

گل‌های استقلال را در این دیدار امید ابراهیمی در دقیقه 8، بهنام برزای در دقیقه 13 و جابر انصاری در دقیقه 35 به ثمر رساندند.

گزارش نیمه اول:

در این نیمه استقلالی‌ها بازی را تهاجمی آغاز کردند و خیلی سریع به گل رسیدند. کار خوب شهباززاده با پاس به عقب جابر انصاری همراه شد تا امید ابراهیمی با یک شوت سنگین در دقیقه هشتم دروازه تیم فولاد را باز کند. تنها 5 دقیقه بعد یعنی در دقیقه 13 ارسال یک توپ بلند برای بهنام برزای، او را در موقعیت سرزنی قرار داد و او با یک ضربه سر دقیقه گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه این دیدار دو تیم به حملات جسته و گریخته‌ای دست زدند اما تلاش‌های آنها نتیجه بخش نبود و تهدید جدی‌ای روی دروازه دو تیم رخ نداد تا اینکه در دقیقه 35 پاس به موقع شهباززاده به جابر انصاری، این بازیکن را در موقعیت شوتزنی خوبی قرار داد و شوت این بازیکن از میان پاهای مهرداد طهماسبی به گل سوم استقلال تبدیل شد.

در دقیقه 38 این دیدار ارسال یک کرنر برای تیم فولاد با ضربه سر مساریچ همراه شد و واکنش دیدنی رحمتی مانع از فروپاشی دروازه استقلال شد.

تنها یک دقیقه بعد از این فرصت پاس عرضی خوبی به بهنام برزای رسید و او می‌توانست در داخل محوطه جریمه فولاد گل چهارم بازی را هم بزند اما ضربه آرام او را طهماسبی به راحتی در آغوش گرفت.

گزارش نیمه دوم:

در این نیمه بازی متعادلی از ابتدا در دستور کار دو تیم قرار گرفت و هرچند که اسکوچیچ تلاش کرد تا تیمش را با آرایشی متفاوت به میدان بفرست اما تلاش شاگردان او نتیجه‌ای نداشت و بازی بیشتر در میانه‌های میدان پیگیری شد.

یکی از فرصت‌های خوب این نیمه را بهنام برزای از دست داد. ارسال خسرو حیدری در دقیقه 58 برای برزای، با ضربه سر این بازیکن همراه شد ولی توپ او با اختلاف راهی اوت شد.

در ادامه این دیدار تیم فولاد در دقیقه 70 به گل رسید که فغانی به اشتباه این گل را مردود دانست.

در دقیقه 76 این بازی مهدی مومنی در یک موقعیت خوب داخل محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد اما توپ او با اختلاف از بالای دروازه فولاد راهی اوت شد.

در دقیقه 81 این دیدار اسماعیل شریفات در حالی که در آستانه تک به تک شدن با رحمتی بود به دلیل گرفتگی عضله نتوانست به حرکتش ادامه دهد.

در دقایق پایانی این دیدار تیم استقلال بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار داد اما نتوانست از فرصت ده نفره شدن فولادی‌ها استفاده کند و بازی در نهایت با برتری سه بر صفر استقلال به پایان رسید.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، جابر انصاری، هرائر مگویان، امید نورافکن، میلاد فخرالدینی، امین حاج محمدی، بهنام برزای (مهدی مومنی 69) و فرشید اسماعیلی (میلاد شعبانلو 81).

ترکیب فولاد: مهرداد طهماسبی، مساریچ، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، اکبر ایمان، دورژ روستاند (بهمن کامل 46)، ماتیوس چاگو، عبدالله ناصری (احمد عبدالله زاده 73)، امید خالدی (حسین ابراهیمی 46)، محمد اهل شاخه و امیرحسین فشنگچی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *