چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۴

یورش تماشاگران به زمین بازی پرسپولیس!

جمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 486570
در دقایق پایانی دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال اهواز هواداران وارد زمین مسابقه شدند تا این بازی متوقف شود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در حالی که دیدار تیم‌های استقلال اهواز و پرسپولیس تهران در ورزشگاه تختی اهواز در حال برگزاری است و دقایق پایانی خود را سپری می‌کند تعداد زیادی از هواداران حاضر در ورزشگاه به زمین مسابقه یورش بردند و اجازه ندادند که دقایق پایانی بازی سپری شود.

این در حالی است که مسئولان یگان ویژه حاضر در ورزشگاه نتوانستند امنیت لازم را برای این مسابقه برقرار کنند و حضور آن‌ها هم مانع از ورود تماشاگران به زمین مسابقه نشده است.

این در حالی است که تعداد زیادی از هواداران نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و در بیرون محوطه با پرت کردن سنگ به سمت تماشاچیان حاضر در ورزشگاه امنیت آن‌ها را به خطر انداختند. همین موضوع باعث شد تا هواداران حاضر در ورزشگاه که برای تماشای مسابقه روی سکوها نشسته بودند به سمت پیست دوومیدانی و زمین چمن مسابقه یورش بردند تا از برخورد سنگ‌ها به خود در امان باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد دارابی
United States
در تمام شهر ها انسان های بد و خوب وجود دارد ولی واقعا بعضی از شهر های ما از لحاظ فرهنگی هنوز خیلی عقب هستند و من متاسفم و معتقدم که این افراد هواداران تیم محبوب پرسپولیس نبودند و فقط افرادی اجیر شده هستند که برای پول حاضرند که فوتبال و اسم یک تیم محبوب را خراب کنند . امیدوارم که نظر بنده را نشر دهید (دکتر محمد دارابی - استاد فرهنگ دانشگاه اصفهان )
مرجان
United States
مهم نیست اینهاظاهراطرفدارچه تیمی بودندمهم سطح شعورعمومی بودکه به بدترین شکل به نمایش گذاشته شد.
حالاشماتصورکنیداگربانوان درچنین فضایی حضورداشتندچه فاجعه ای می شد.
احمد
مرجان خانم تا حدودی با نظر شما موافق هستم ولی شما که خانم هستید تو خیابون بی احترامی هایی که به خانم ها می شود کمتر از استادیوم فکر نکنم که باشد و این دلیل بر ممنوعیت ورود بانوان به استادیوم ها نمی تونه باشه .
حرف مفت
تو خیابون ده هزار ببست هزار و .... اینکار رو باهم نمیکنند