شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

ورود سرزده بازرسان به دفاتر پژو

جمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 486533
شرکت خودروسازی پژو فرانسه پس از شرکت فولکس واگن آلمان مظنون به تولید محصولات آلاینده محیط زیست شده است.
به گزارش جهان به نقل از العالم، بازرسان اداره کل رقابت، امور مصرف کننده و  مبارزه با جعل و تقلب فرانسه در راستای تحقیقات مربوط به خودروهای آلاینده دفاتر شرکت خودروسازی پی اس ای پژو سیتروئن را بازرسی کردند.

این در حالیست که شرکت پژو سیتروئن تأکید دارد خودروهایش را مطابق با معیارهای سطح آلایندگی تولید می‌کند.

شرکت پژو سیتروئن در بیانیه‌ای اعلام کرد که خودروهایش در همه کشورها براساس معیارهای سطح آلایندگی کار می‌کنند.

پلیس فرانسه ژانویه 2016 نیز کارخانه‌های شرکت رنو را بازرسی کرده بود.

آزمایش سطح آلایندگی محصولات شرکت های خودروسازی اروپا تاکنون حاکیست که فقط شرکت آلمانی فولکس واگن دستگاه‌هایی را در محصولات خود برای کمتر نشان دادن سطح آلایندگی نصب می‌کرد.

با این حال گزارش‌ها نشان می‌دهد که سطح آلودگی هوا در جهان بیشتر از  سطح آلودگیِ پیش‌بینی شده براساس تحقیقات آزمایشگاهی است.

شرکت آلمانی فولکس واگن که اواخر سپتامبر 2015 رسوایی دستکاری سیستم آلایندگی محصولاتش فاش شد، سرانجام اذعان کرد که سامانه هایی را در محصولات خود برای کمتر نشان دادن سطح آلایندگی نصب می‌کرد.

شبکه بی بی سی به نقل از وزارت حمل و نقل انگلیس تأکید کرد که در مدت 6 ماه 37 مدل مختلف از خودروهای ساخت این کشور و 56 مدل مختلف از خودروهای ساخت آلمان را برای بررسی سطح آلایندگی آزمایش کرده است که فقط سطح آلایندگی محصولات فولکس واگن بالا بوده است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *