چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

سقوط اتوبوس دانش‌آموزان دختر+عکس

جمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۳۲
کد مطلب: 486468
عصر پنجشنبه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان شهرستان شهرکرد در حال عزیمت از مشهدالرضا(ع) در محور ارتباطی تربت حیدریه-زاوه متاسفانه دو کشته و ۴۳ مصدوم برجای گذاشت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور تربت حیدریه – زاوه عصر پنجشنبه سبب جان باختن دو سرنشین و مصدوم شدن ۴۳ نفر شد که حال عمومی ۱۰ نفر از مصدومان نیز وخیم گزارش شده است.
 

مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: این حادثه متاسفانه در پل روستای دامسک در محور تربت حیدریه- زاوه رخ داد.
 
رضا مومن زاده افزود: مسافران این اتوبوس را دانش آموزان دختر شهرستان شهرکرد تشکیل می دادند که در قالب اردوی زیارتی در حال برگشت از مشهد مقدس بودند.
 
وی بیان کرد: متاسفانه راننده اتوبوس در طول مسیر به اشتباه از محور تربت حیدریه- زاوه مسیر خود را انتخاب می کند که در نهایت از پل روستای «دامسک» سقوط می کند.
 
وی ادامه داد: پس از اعلام این رویداد نیروهای جمعیت هلال احمر بلافاصله به صحنه حادثه حاضر شده و اقدامات امداد و نجات را انجام دادند.
 
مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه تاکید کرد: در حال حاضر نیروهای جمعیت هلال احمر در حال امدادرسانی به مصدومان این حادثه دردناک هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *