چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

پیروزی رئال مادرید و اتلتیکو در لالیگا

پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 486363
دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید توانستند حریفانشان را در هفته سی و چهارم لالیگا شکست دهند تا همچنان بین مدعیان قهرمانی قرار داشته باشند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در ادامه بازی های هفته سی و چهارم لالیگا، اتلتیکومادرید میهمان بیلبائو بود که در پایان حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تنها گل این دیدار را فرناندو تورس احیا شده برای روخی بلانکوس به ثمر رساند تا اتلتیکو هم امتیاز با بارسلونا در کورس قهرمانی قرار داشته باشد.

بعد از این دیدار رئال مادرید در خانه برابر ویارئال به میدان رفت که با 3 گل به برتری رسید. در این دیدار کریم بنزما در نیمه نخست بعد از 40 دقیقه توانست دفاع چند لایه ویارئال را تسلیم خود کند و تیمش را پیروز به رختکن بفرستند. در نیمه دوم نیز لوکاس وازکوئز جوان و لوکا مودریچ برای رئال گلزنی کردند تا این دیدار با 3 گل به سود شاگردان زیدان به پایان برسد.

کریستیانو رونالدو در این بازی موفق به گلزنی نشد ولی همچنان با 31 گل زده بالاتر از سوارس 30 گله در صدر گلزنان لیگ قرار دارد و رئال نیز با یک امتیاز کمتر از بارسا و اتلتیکو منتظر لغزش این دو تیم در هفته های باقی مانده ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *