کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهمان مهم امروز خانه آمنه بهرامی چه کسی بود؟+عکس

1 ارديبهشت 1395 ساعت 16:58

معاون امنیتی دادستان کل کشور پیگیر پرونده شکایت چندساله آمنه بهرامی بابت عدم‌وصول دیه شده است و امروز در منزل این قربانی اسیدپاشی با وی دیدار کرد.


به گزارش جهان، سیدمرتضی بختیاری معاون دادستان‌کل کشور صبح امروز با حضور در منزل آمنه بهرامی یکی از قدیمی‌ترین قربانیان اسیدپاشی، با وی و خانواده‌اش دیدار کرد.

بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با توجه به مشکلات به‌وجودآمده در این پرونده و همچنین برای پیگیری درخواست‌های خانم بهرامی،‌ بنده مسئول پیگیری شده‌ام که امروز به منزل ایشان رفتم.

وی گفت: تحقیقات بیشتر در این زمینه از مدتی قبل آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات، نتایج گزارش در اختیار دادستان‌کل کشور قرار می‌گیرد.

 

 
این در حالی است که آمنه بهرامی که در فاصله کوتاهی بعد از اعلام رضایت از قصاص فرد اسیدپاش، اعلام کرده بود "من فقط در ازای دریافت دیه از حکم قصاص گذشته‌ام اما این اتفاق رخ نداد"، اکنون مدعی است که "مسئول وقت اجرای احکام دادسرای امور جنایی با شکایت بنده از کار برکنار شده است".

آمنه بهرامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به مراجعه به دفتر پیگیری‌های مردمی ریاست‌جمهوری گفت: وقتی به این دفتر رفتم، به من گفتند "زمانی که در اسپانیا بودی 150هزار یورو از سوی سفارت ایران در اسپانیا به شما کمک شده است"، در حالی که این ادعا کاملاً دروغ بود. من فقط 50هزار یورو از سفارت کمک گرفته‌ام که آن مبلغ هم در دولت قبل بود. در دولت فعلی هیچ‌گونه کمکی به من نکردند. من در اسپانیا تقریباً 26 عمل جراحی داشتم که کمک سفارت نهایتاً برای 5 عمل جراحی بود.
 


کد مطلب: 486287

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/486287/مهمان-مهم-امروز-خانه-آمنه-بهرامی-کسی-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com