کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسعه کتابخانه های تخصصی بانوان

1 ارديبهشت 1395 ساعت 5:53

معاون شهردار منطقه ۳ از توسعه کتابخانه تخصصی بانوان در بوستان بهشت مادران و مجموعه شهربانو خبر داد.


به گزارش جهان به نقل از مهر، مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت : بوستان بهشت مادران و مجموعه ی شهربانو به گونه ای طراحی و مدیریت می شود که بانوان در محیطی آرام و بدون محدودیت در این محل ها حضور پیدا کرده و به تفریح ،مطالعه ، آموزش و ورزش بپردازند.
 
پیرهادی در خصوص امکانات کتابخانه های این مراکز گفت : کتابخانه ها با بیش از دو هزار جلد کتاب با محوریت موضوعاتی چون مسائل حقوقی ،رمان ،مادر و کودک ، روانشناسی و تربیت کودک ، کتب ویژه کودکان و نوجوانان با سالن مطالعه ای حدود ۴۰ نفر در خدمت بانوان  هستند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: مجموعه ی شهربانو با امکانات متعددی همچون مهد کودک ،سالن های ورزشی ،گالری ، سالن زیبایی ،کلاس های آموزشی در بزرگراه شهید صدر ،خیابان بهار جنوبی ،  خیابان نیکبخت واقع شده است و کتابخانه ی این مرکز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸.۳۰ عصر پذیرای بانوان است .
 
پیرهادی با اشاره به محیط سر سبز بوستان بهشت مادران در خیابان جلفا ،خیابان کاویان غربی گفت : کتابخانه ی این مرکز نیز از ساعت ۸ صبح تا ۲۰.۳۰ دقیقه ی شب فعال است و بوستان نیز دارای سالن ورزشی ، آلاچیق ،رستوران ،زمین های بازی کودکان و... است .
 
وی با اشاره به توسعه ی کتاب و کتابخانه به عنوان شاخص های رشد ملی در هر کشور خاطر نشان کرد: توسعه ی کتابخانه های عمومی از مهمترین راهکارهای افزایش سرانه مطالعه در کشور است که از شاخص های رشد ملی به حساب می آید.


کد مطلب: 486112

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/486112/توسعه-کتابخانه-های-تخصصی-بانوان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com