پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کمک‌به‌زندانیان‌ غیرعمدازطریق سایت‌رهبری

سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 486013
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت جواد الائمه علیه‌السلام، پرداخت مبالغ اهدایی به زندانیان نیازمند (جرایم غیرعمد) در بخش پرداخت وجوهات شرعی دفتر مقام معظم رهبری فعال شد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، خیرین خداجوی ایران اسلامی می‌توانند از این پس با مراجعه به آدرس اینترنتی www.leader.ir در صفحه «پرداخت وجوهات شرعی» این پایگاه، در کنار کمک‌های مربوط به مستضعفین جهان، وجوهات نقدی خود را برای آزادی زندانیان نیازمند تحت حمایت ستاددیه نیز اختصاص دهند.

رهبر فرزانه انقلاب و مجموعه کارکنان خدوم بیت مقام معظم رهبری به عنوان پشتیان معنوی و مالی این نهاد مردمی، همواره در برگزاری «جشن‌های گلریزان آزادی زندانیان آبرومند جرایم غیرعمد» پیشگام بوده و طبق سنت هر ساله چراغ  آیین گلریزان ستاددیه کشور در ماه مبارک رمضان با کمک ارزشمند آیت‌الله الامام خامنه‌ای مدظله‌العالی روشن می‌شود.

کلیه دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب با داشتن رمز دوم اینترنتی سوای مراجعه حضوری به بانک‌ها، خودپردازها و یا شعب ستادهای دیه استانی، در کمترین فرصت و بدون پرداخت هزینه‌ای می‌توانند از محل این پایگاه اطلاع‌رسانی ستاددیه را در امر آزادی محکومان واجدشرایط مساعدت نمایند.

گفتنی است، طبق استفتائات به عمل آمده از جانب مراجع عظام تقلید نیکوکاران ملائک‌کردار می‌توانند وجوهات شرعی زکات فطریه و دیگر تبرعات را برای امر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نیز اختصاص دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *