جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

«احکام اعتکاف» با محوریت فتاوای رهبری

سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۰۶
کد مطلب: 485879
کتاب «احکام اعتکاف» به همت حجت‌الاسلام علیرضا محمدی‌نژاد به شیوه‌ای نوین با نگاه به نیاز معتکف به احکام قبل، حین و بعد از اعتکاف تدوین شده است.
به گزارش جهان به نقل از میزان، کتاب «احکام اعتکاف» به همت حجت‌الاسلام علیرضا محمدی‌نژاد و توسط جامعه ایمانی مشعر منتشر شد، این اثر با بهره‌گیری از آخرین استفتائات مراجع بزرگوار تقلید و همچنین با محوریت فتاوای رهبر معظم انقلاب گردآوری شده است.
 
«احکام اعتکاف» به صورت خطابی جهت تدریس مبلغان همراه با ارائه نمونه‌ها و مصادیق کاربردی تنظیم شده است. همچنین با توجه به تغییر برخی از فتاوای مراجع عظام در مورد مسائل اعتکاف سعی شده است که برای تدوین این کتاب به آخرین استفتائات مراجع تقلید دسترسی پیدا شود و بر اساس آن احکام مربوطه نوشته شود.
 
از ویژگی‌های این کتاب روان‌سازی متن آن است به گونه‌ای که اصطلاحات نامتعارف آن حذف و توضیحات بیشتری برای آن مطالب بیان شده است، در ویرایش‌های انجام شده و توضیحات بیشتری که در کتاب آمده است، رعایت امانت شده است؛ ضمن آنکه تا حد امکان به روان‌سازی متن توجه ویژه‌ای شده است.
 
از دیگر ویژگی‌های این کتاب تنظیم مطالب آن براساس زمان‌بندی اعتکاف است؛ یعنی مطالبی را که معتکفین قبل از اعتکاف یا ابتدای آن باید بدانند در ابتدای کتاب آورده شده است و سایر مطالب پس از آن آمده است و همچنین احکام ویژه بانوان در قسمتی جداگانه از کتاب آمده است.
 
این کتاب در قالب هفت بخش تهیه و در 8000 نسخه به قیمت 7800 تومان به چاپ رسیده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب در تیراژ محدود از اینجا اقدام کرده و یا در تیراژ بالا از ساعت 10 تا 15 با شماره 02532928951 تماس بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *