جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
کریمی: امیدوارم نتایج خوب پرسپولیس با قهرمانی تکمیل شود

اظهار نظر علی کریمی در باره نتیجه دربی

دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 485701
علی کریمی جادوگر پرسپولیسی ها پیروزی در دربی 82 را استحقاق سرخپوشان می داند و امیدوار است این نتیجه با قهرمانی این تیم شیرین شود.
به گزارش جهان: روزنامه ایران ورزشی نوشت؛ شماره هشت محبوب پرسپولیسی ها که اکنون به عنوان مدیرفنی در خونه به خونه فعالیت می کند در گفتگو با ایران ورزشی درباره پیروزی چهارگله پرسپولیس گفت: جدا از نتیجه به دست آمده آن عده‌ای که دنبال بازی زیبا بودند روز جمعه به خواسته‌شان رسیدند. وقتی 100 هزار نفر برای تماشای یک بازی می‌آیند باید هم آن بازی کیفیت بالایی داشته باشد. امیدوارم همیشه همینطور باشد.

وی در مورد عملکرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ نیز گفت: پرسپولیس خیلی هجومی آغاز کرد و زود هم به گل رسید و عقب هم نکشید و گل دوم را هم زد و یک پنالتی هم از دست داد. البته استقلال هم یکی دو موقعیت داشت. در مجموع پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و من به سهم خودم به بچه‌ها، کادر فنی و مجموعه باشگاه خسته نباشید و تبریک می‌گویم.

او البته انتقادی نسبت به هواداران استقلال دارد و در این رابطه گفت: اما بعد از گل سوم دیدم که تعدادی از هواداران استقلال ورزشگاه را ترک می‌کردند، به نظرم آن عده‌ای که ماندند هوادار واقعی تیم بودند و فوتبال ما به این هواداران که تا دقیقه 90 به تیم‌شان امیدوارند نیاز دارد. البته پرسپولیسی‌ها هم در طول فصل حمایت بسیار خوبی از تیم داشتند که سهم آنها در این موفقیت‌ها غیرقابل انکار است.

علی کریمی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس نیز در 4 بازی باقی مانده گفت: الان در واقع اختیار دست پرسپولیس است و اگر همه بازی‌های‌شان را ببرند قهرمان هستند. اما 4 بازی سخت پیش رو دارند که هر کدامش یک فینال است. بچه‌ها به هیچ وجه نباید مغرور شوند. شهرآورد را تمام شده بدانند. به قول معروف در باد این بازی نخوابند تا خدای نخواسته همین موضوع بلای جانشان نشود. برای هواداران پرسپولیس قهرمانی با این نتایج بسیار لذتبخش است.

او در مورد شرایط استقلال نیز گفت: همانطور که گفتم پرسپولیس زود به گل رسید و برنامه‌های استقلال به هم خورد. آنها در حالی که به فکر جبران بودند گل‌های دوم و سوم را هم دریافت کردند. به هرحال این خاصیت شهرآورد است. درباره مسائل فنی‌اش هم مربیان این تیم بهتر می‌توانند پاسخ دهند.

علی کریمی در مورد اینکه رامین رضاییان گلش را به او تقدیم کرده نیز گفت: او قبلا هم این کار را کرده بود. من از رامین ممنونم اما واقعیت این است که من کاری برای او نکردم و هیچ حقی نسبت به او ندارم. بدون شک خانواده‌اش برای موفقیت‌هایش خیلی زحمت کشیدند و چه خوب که گلش را تقدیم خانواده‌اش کند.

و در نهایت نظر اسطوره پرسپولیس درباره قهرمان لیگ پانزدهم؟ ببینید 4 هفته مانده است. پرسپولیس با تیم‌های خوبی بازی دارد که برای بعضی از آنها نتیجه بازی اهمیت بیشتری دارد. پرسپولیس در حال حاضر شانس اول قهرمانی است و امیدوارم تا پایان هم همینطور قدرتمند ادامه دهند. اما الان نمی‌توان گفت قهرمان فصل کی مشخص می‌شود.

و صحبت پایانی علی کریمی در مورد قهرمانی پرسپولیس: برای اینکه پرسپولیس رده 14-13 را در فصل جاری تجربه کرد و کم‌کم خودش را بالا کشید. از مجموع دو شهرآورد هم چهار امتیاز گرفت و در صورت قهرمانی این اتفاق لذتبخش خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *