جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

برانکو بین دو نیمه به بازیکنانش چه گفت؟

دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 485690
سرمربی پرسپولیس به نکات اساسی و مهمی بین دو نیمه دربی در جمع بازیکنانش اشاره داشت.
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش؛ برانكو ايوانكوويچ يك مربي بازيخوان است و معمولاً چنين مربياني در تمام دنيا، آدم‌هاي «خوشبين» نيستند و اصلاً روي اتفاقات بازي حساب باز نمي‌كنند بلكه سعي دارند با استفاده از تاكتيك‌ها و تفكرات خود، تيم‌شان را پيش ببرند نه اينكه به فكر حوادث بازي، مثلاً پنالتي گرفتن از داور باشند.

يك مصداق جالب نيز براي اين مسئله در دربي به وجود آمد. پرسپوليس در نيمه اول، كار را توفاني آغاز كرد و جدا از دو گلي كه به ثمر رساند، يك پنالتي نيز از حريف گرفت و مشخص بود مي‌خواهد گل‌هاي زيادي وارد دروازه استقلال كند.

بين دو نيمه، برانكو در جمع بازيكنانش گفت: «شما تا به حال عالي بوديد اما طوري بازي كنيد كه اگر داور عليه تيم‌‌تان پنالتي گرفت، از نظر نتيجه زياد عقب نيفتيد و بازي را از دست ندهيد. بايد طوري نتيجه بگيريد كه حتي اگر داور دچار اشتباهاتي شد، باز هم از نتيجه عقب نمانيد.»

جالب اينكه در نيمه دوم، داور به سود استقلال يك پنالتي گرفت اما پرسپوليسي‌ها معتقد بودند اصلاً اين صحنه پنالتي نبود و هيچ برخوردي بين محسن مسلمان و مهاجم استقلال پيش نيامد. با اين حال، برانكو فكر اينجاي كار را نيز كرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *