جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

اعتراض موسسه رویان به ماهواره ها

يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 485535
پژوهشگاه رویان، روش درمانی برای بیماری MS که توسط شخصی با عنوان دکتر وزیری‌تبار در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌شود را کذب و هرگونه ارتباط علمی با این شخص را رد کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، طی روزهای اخیر تماس‌های مکرری از سوی بیماران به برخی از مراکز درمانی کشور در خصوص درمان بیماری MS صورت پذیرفته است.

در این رابطه مسئولان پژوهشگاه رویان با کذب عنوان کردن این روش درمانی برای بیماری MS که توسط شخصی با عنوان دکتر وزیری‌تبار در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ شده است، این مسئله را تکذیب کردند.

در این زمینه مسئولان پژوهشگاه رویان ادعای هرگونه ارتباط علمی با این شخص را رد کردند و اعلام داشتند ادعاهای علمی این فرد در خصوص درمان بیماری‌های مختلف صعب‌العلاج از نظر علمی مورد تردید است.

بنابراین عنوان می‌شود در صورتیکه خدماتی در حوزه بیماری MS و سایر بیماری‌ها قابل ارائه باشد مسلما از طریق رسانه‌های جمعی داخل کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *