چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

واکنش دانشجویی به اظهارات اخیر سیف

يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 485528
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل بنا دارد "تندیس صداقت" را به رئیس کل بانک مرکزی ایران تقدیم کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل بنا دارد "تندیس صداقت" را به رئیس کل بانک مرکزی ایران تقدیم کند.

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:" نجات در صداقت است و مردم بیش از آنکه از ناکارآمدی ناراحت شوند، از عدم صداقت مکدر می شوند؛ لذا ما بارها از مسئولین اجرایی کشور درخواست داشتیم که صادقانه در خصوص برجام سخن بگویند. پس از اعلام رسمی رئیس بانک مرکزی از نتایج اقتصادی برجام و و بیان این حقیقت که "تا به اینجا ایران تقریبا هیچ چیز از اجرای توافق هسته‌ای به دست نیاورده است"، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور به خاطر صداقت وی در بیان حقیقت به مردم؛ "تندیس صداقت" را به ایشان اهدا خواهد کرد."

این تندیس که منقش به حدیث "النجاه فی الصدق" از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است از طریق شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی اهدا می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *