کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازی ناجوانمردانه رسانه‌های سعودی

28 فروردين 1395 ساعت 17:58

رسانه‌های سعودی از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند تا فدراسیون فوتبال عراق و جامعه فوتبالی این کشور را وادار کنند تا از تصمیم خود برای بازی کردن در ایران منصرف کنند.


به گزارش جهان به نقل از ایسنا، فدراسیون فوتبال عراق اصرار دارد که بازی‌های این تیم در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در ایران برگزار شود، اما فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کرده است که در ایران حاضر نیست به میدان برود. سعودی‌ها از هر ترفندی استفاده می‌کنند تا عراقی‌ها را راضی به تغییر مکان میزبانی خود کنند تا جایی که حتی پیشنهاد داده‌اند که اگر آنها میزبانی خود را به جای ایران در یکی از کشورهای عربی برگزار کنند همه هزینه‌های آنها را تقبل خواهند کرد، با این حال عراقی‌ها به نظر می‌رسد که وسوسه نخواهند شد و فریب سعودیها را نمی‌خورند.

سایت الریاضیه عربستان که همواره مواضع تندی علیه ایران داشته است تلاش می‌کند تا فضای ایران را ناامن جلو دهد. این سابت عربستانی به دنبال بازیکنان یا مسئولان عراقی می گردد که مخالفت بازی در ایران باشند و این بار با سعد الأمیر ملی پوش عراقی باشگاه القادسیه مصاحبه کرد.

این بازیکن عراقی گفت: تا الان تصمیم نهایی برای میزبانی عراق گرفته نشده است اما من از فدراسیون درخواست دارم که ایران را به عنوان میزبان انتخاب نکند. یک بازیکن برای بازی کردن به مکانی آرام و زمینی خوب نیاز دارد که ایران چنین چیزی را ندارد. درست است که تماشاگران عراقی به راحتی وارد ایران می‌شوند اما در ایران زمین مناسب وجود ندارد و این به ضرر ما است. ما به عنوان بازیکن دوست داریم در امارات یا قطر به میدان رویم.


کد مطلب: 485371

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/485371/بازی-ناجوانمردانه-رسانه-های-سعودی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com