جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۰

پیشنهادی جالب به دولت برای ارتباط سریع بانکهای غربی با ایران

شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 485356
کارشناس مسائل سیاسی پیشنهادی را به دولت برای تسریع ارتباط بانک‌ها با ایران مطرح کرد.
پیشنهادی جالب به دولت برای ارتباط سریع بانکهای غربی با ایران
به گزارش جهان، مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی پیشنهادی را به دولت برای تسریع ارتباط بانکها با ایران مطرح کرد.

محمدی در این باره در صفحه شخصی اش نوشت: برخی مقام های دولت، خصوصا آنها که مسئولیت های اجرایی تری دارند و کمتر سیاسی هستند، آشکارا دریافته اند که تحریم ها از سوی امریکا تعلیق نخواهد شد. فعلا، دولت تصور می کند راه حل این است که با امریکا مذاکره بیشتری کند.

من پیشنهاد دیگری دارم. دولت اگر خواهان یک تعلیق واقعی در رژیم حقیقی تحریم ها درکوتاه مدت است، می تواند اعلام کند که اگر ظرف 3 ماه، تمامی مشکلات بانکی حل نشود، 1000 ماشین نسل دومی را که از زیر زمین نطنز جمع کرده، به سرعت نصب خواهد کرد.

کافی است اقدامات مقدماتی برای آماده سازی ماشین ها هم آغاز شود. آن وقت آقایان خواهند دید که بانک های غربی یکی یکی به آغاز روابط با ایران "علاقمند" می شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


موافقم
Iran, Islamic Republic of
حتما باید همین جوری عمل بشه
هموطن
United States
این ایده اگه به دولت احمدی نژاد پیشنهاد میشد عملیاتی میشد ولی به این دولت امیدی نیست یک مشت مرعوب غرب.....هستند....:-
چوبین
Iran, Islamic Republic of
تحریم ها و غرب، منتظر احمدی نژاد باشند.

از برجان! ها آبی گرم نمی شود!
احمدی نژآدهم بیاددیگه به درد نمی خوره. آمریکا دیگه فهمیده که با تحریم ها، می تونه ما رو منفعل کنه. ای کاش دولت فعلی با تفکر احمدی نژاد میومد تا آمریکا رو از تحریم نا امید کنه.
دوستان، مطمئنا الآن امریکا به تحریم امیدوار تر شده
اقبال
Iran, Islamic Republic of
آخر برادر من چرا این پیشنهاد را دادی؟
آقایان را بردی تو یک کوچه بن بست.
حالا ببین چی میشه اول اون مدیر کلشون توجیه میکنه اگر باز هم طرح شما اشاعه یابد معاونشون میاد جلو و توجیه میکنه و اگر این نظر شما فراگیر بشه وزیرشون میا توجیه میکنه وبالاخره همهمه که ایجاد بشه خود رئیس میاد تو میدون حالا چی بگه من فکر میکنم از برجام دفاع میکنه
علی
Iran, Islamic Republic of
فکر خوبی است اما تا آنجایی که خبرگزاری ها اعلام کرده اند موقع اجرای برجام به اصطلاح با لودر تمام سانتریفیوژها رو جمع کرده اند .
مسعود دیپلمات
من پیشنهاد بهتری دارم!:
به آنها ابلاغ شود که اگر ظرف یک هفته تمامی مشکلات بانکی حل نشود، ماشین های IR-8 را فورا نصب کرده و یک فقره بمب هیدروژنی هم از کره شمالی وارد کرده و بر روی موشک بالسیتک و نه پلاستیک خودمان نصب خواهیم کرد.
United States
با سلام
البته یک راه حل احضار سفیر حافظ منافع آمریکا در ایران طی چند مرحله است تا سندی برای اقدامات بعدی باشد. هم سهل الوصول است و هم اجرایی.
جنابعالی معتقد بودید کلا به توافق نمی رسیم.