جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۳
۱۶
اختصاصی جهان نیوز؛

وصیت جالب و داستانی عجیب درباره یک شهید اهل تسنن مدافع حرم

شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 485330
فرزند این امام جمعه اهل سنت، صبح جریان خواب را برای پدرش تعریف می کند و از آنجاییکه در آن موقع هیچکس نه تنها افراد خانواده وی و حتی مسئولین استان نیز از شهادت این شهید اهل سنت مدافع اسلام ناب در سوریه خبر نداشته اند، این امام جمعه اهل سنت به او می گوید که جریان این خواب را برای کسی تعریف نکند.
عکس تزئینی است
عکس تزئینی است
گروه مقاومت جهان نيوز ـ از همان آغاز تحولات سوریه و کنار هم قرار گرفتن جبهه تکفیری، عبری، غربی در سوریه در مقابل محور مقاومت، تلاش ویژه ای توسط رسانه های غربی و عربی وابسته به عربستان و جریانات تکفیری صورت که تحولات سوریه را به جبهه تقابل شیعه و سنی تبدیل کند.

جریان تکفیری در منطقه نیز با همین حربه تلاش کرد با تحریک جوانان اهل سنت که تفکرات سلفی داشتند، آنها را برای سفر به سوریه تشویق نماید.

این در حالیست که این طرح دروغ البته با شکست های جدی نیز روبه رو شد و از همان ماه های اول، نیروهای مردمی اهل سنت در سوریه و حتی عراق به جنگ با داعش و دیگر گروه های تکفیری رفتند و تاکنون ده ها نفر از نیروهای مردمی اهل سنت نیز در راستای دفاع از اسلام ناب به شهادت رسیده اند.

این اشتیاق اهل سنت برای مبارزه با تکفیری ها و دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و حریم اهل بیت پیامبر(ص)، محدود به اهل سنت عراق و سوریه نیز نشد و حتی از ایران نیز تعداد قابل توجهی از نیروهای مردمی و بسیجی اهل سنت به صورت داوطلبانه عازم جبهه مبارزه علیه جریان تکفیری، عبری و آمریکایی در سوریه شده اند.

اعزام نیروهای بسجی اهل سنت از سیستان و بلوچستان به سوریه، نه تنها با واکنش شدید و ابراز نگرانی گروه های تروریستی در جنوب شرق کشور و خشم ده ها شبکه وهابی مورد حمایت سرویس اطلاعاتی عربستان قرار گرفت، بلکه یکبار دیگر بصیرت مردم اهل سنت ایران را به جهان اسلام  و لزوم مرز بندی بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی مخابره کرد.

با این وجود در مراسم تشییع دو تن از شهدای مدافع حرم در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان به خاطره ای قابل تامل از یکی از شهدای اهل سنت در بلوچستان بیان کرد.

آیت الله سلیمانی که در مراسم تشییع شهدید «حسینعلی کیانی» و «عقیل شیبک» از مدافعان حرم در زاهدان سخن می گفت، اظهار داشت: فرزند یکی از ائمه جمعه اهل سنت سیستان و بلوچستان، که پسر خاله او برای مبارزه با تکفیری ها به سوریه رفته بوده، بیان کرده اند که یک شب در خواب، پسرخاله خود را می بیند که به او می گوید در سوریه در جبهه حق و اسلام حقیقی شهید شده و بزودی جنازه وی را می اورند و از او درخواست می کند که هنگام آوردن جنازه وی به بلوچستان، او را در کنار مزار مادربزرگش که نامش «زینب» است، دفن کنند.

آیت الله سلیمانی افزود: فرزند این امام جمعه اهل سنت، صبح جریان خواب را برای پدرش تعریف می کند و از آنجاییکه در آن موقع هیچکس نه تنها افراد خانواده وی و حتی مسئولین استان نیز از شهادت این شهید اهل سنت مدافع اسلام ناب در سوریه خبر نداشته اند،  این امام جمعه اهل سنت به او می گوید که جریان این خواب را برای کسی تعریف نکند و ممکن است که این موضوع تنها یک خواب بوده باشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: پس از چند روز خبر شهادت این رزمنده اهل سنت در سوریه توسط مسئولین به خانواده این شهید خبر داده می شود و به وصیت این شهید جنازه وی را در کنار مادربزرگش که «زینب» نام داشته، دفن می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرجان
United Kingdom
باید این مسایل علنی تربازگوشوندتاتکفیری هاتودهنی بخورند.
United States
به امید خدا
خدایش رحمت کند و ال سعود و وهابیت را نابود سازد
Iran, Islamic Republic of
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم
روحش شاد
انشاالله حضرت رسول گرامی اسلام از حوض کوپر ایشان را سیراب کنند به حق فاطمه الزهرا(سلام الله) و شاه مردان حضرت امیرالمومنین که خودم نوکرشم
انشاالله
هموطن
United States
دلت که با اهل بیت ع باشد آخر صف هم باشی تو را می چینند. شهادتش مبارک
United States
دفاع از حرم عقیله بنی هاشم مبارکت باد ای شهید
سید حامد
Iran, Islamic Republic of
ببین بی بی جان ...محبت شما با دلهای شیعه و سنی چه کرده....خانم جان از اهل تسنن اومدن برای عرض ادب به آستان شما....ما مدافع حرم نیستیم به خدا قسم این شما هستید که مدافع مایید خانم جان... ارواح عالم و جان ناقابل من و خانوادم به فدای خاک تربت حرم شما یا عقیله العرب...
روحش شاد و یادش گرامی باد
انشاء الله خداوند شهدای مدافع حرم اهل سنت را با پیامبر اعظم (ص) محشور نماید
به کوری چشم آمریکا و اذنابش شیعه و سنی برادرند
علی
United States
اگه کسی نام این شهید عزیز رو میدونه لطفا بگه بنده مستند ساز هستم این مسایل باید برای مردم بازگو و نشان داده بشه
United States
روحش شاد و یادش گرامی
باید این موضوع را از طریق نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان (آیت الله سلیمانی) پیگیری کنید تا به نتیجه برسید
Iran, Islamic Republic of
انشالله باشهیدکربلاحربن ریاحی محشورشوداللهم صل علی محمدوال محمدوعجل فرجهم واهلک عدوهم من الجن والانس منالاولین والاخرین
یزدی
Iran, Islamic Republic of
سلام خداوند روحش را شاد نماید
خوشا به سعادت شهدا
سید
لبیک یا زینب
خدايش رحمت كناد
براي دفاع از حرم حضرت زينب (س) رفته است و مي خواهد تا در كنار هم نام ايشان دفن شود . هزار نكته ي باريك تر از مو اينجاست. شهد شيرين شهادت گواراي وجودت برادر