شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

خرید ۵ هواپیما توسط صندوق بازنشستگی

شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 485326
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور از خرید ۵ هواپیما توسط صندوق بازنشستگی خبر داد و گفت: ۳ ایرباس و ۲ بوئینگ تا کنون خریداری شده است.
به گزارش جهان، محمود اسلامیان در گفتگو با مهر به سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری اشاره کرد و افزود: این صندوق شرکتها و کارخانجات زیادی دارد که سالانه از طرق آنها سودی به دست می آورد به‌طوری‌که سال گذشته سود حاصل از سرمایه گذاری‌ها ۳۰ درصد بود.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ میلیارد تومان سال گذشته از سرمایه گذاری به دست آمد، گفت: در سال جاری نیز برنامه ریزی‌هایی برای افزایش سود شرکتها و هلدینگ‌های اقتصادی انجام شده که امیدواریم به نتیجه دلخواه برسیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه هواپیمایی آسمان متعلق به این صندوق است، گفت: تاکنون ۵ هواپیما خریداری شده است که ۳ ایرباس و ۲بوئینگ از جمله آنها است.

اسلامیان در مورد سرمایه گذاری در بزرگراه‌ها تاکید کرد: سرمایه گذاری در بزرگراه‌ها بی درد سر و دارای درآمد ثابت است به همین دلیل بزرگراه شرق اصفهان از سوی صندوق بازنشستگی راه اندازی شده است.

وی اظهار داشت: همچنین پروژه امیرکبیر در تهران و بزرگراه کاشان از دیگر سرمایه گذاری‌هایی است که انجام داده ایم.

به گفته اسلامیان، سود حاصل از این سرمایه گذاری‌ها در جهت ارائه خدمات به بازنشستگان هزینه می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *