پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

نگاه دولت درباره یارانه‌ها سیاسی است

شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 485273
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به علت مخالفت نماینده دولت با طرح مجلس برای هدفمندی یارانه‌ها گفت: بسیاری معتقدند نگاه دولت معطوف به انتخابات و سیاسی است زیرا استدلال روشن برای این مسئله ندارد.
به گزارش جهان، پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به فلسفه اصلی هدفمندی پرداخت یارانه‌ها و تاکید براینکه در اصل هدفمندی یارانه‌ها با هدف حمایت از  افراد نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه باید اجرایی شود گفت: تصویب طرح حذف یارانه 3 دهک بالای درآمدی، مناسب بود و به صورت جامع، طرحی اجرایی را وارد عرصه کرد تا به هدف اصلی طرح هدفمندی یارانه‌ها نزدیک شوند.

وی افزود: باتوجه به اینکه دولت مدام اعلام می‌کرد در پرداخت یارانه‌ها به‌شدت با مشکل مواجه است و پروژه‌های عمرانی دولت متوقف شده و همچنین موج بیکاری ایجاد شده است، همه کارشناسان اقتصادی تصور می‌کردند که دولت از این طرح استقبال کند، چون بالطبع دستش را برای ایجاد اشتغال و حل مشکلات اقتصادی بازتر می‌کرد.

سروری در پایان با اشاره به علت مخالفت نماینده دولت با طرح مجلس برای هدفمندی یارانه‌ها در صحن علنی، گفت: بسیاری معتقدند نگاه دولت معطوف به انتخابات و سیاسی است چراکه دولت استدلال روشن برای این مسئله ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهتر بود بنویسید دولت ها ....