جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بارش باران تا کی ادامه دارد؟

جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 485086
براساس پیش بینی سازمان هواشناسی در ادامه سامانه بارشی فعالی که از روز یکشنبه وارد کشور شده، همچنین از بعدازظهر جمعه بارش در شمال شرق كشور شدت می یابد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه فعالیت سامانه بارشی، امروز در اكثر مناطق كشور بجز جنوب شرق كشور رگبار و رعدوبرق و وزش باد، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود. امروز شدت بارش در استانهای واقع در دامنه غربی زاگرس مركزی، زاگرس جنوبی، ارتفاعات البرز مركزی و غرب سواحل دریای خزر خواهد بود در برخی مناطق كوهستانی و مرتفع بارش برف نیز دور از انتظار نیست.

 از بعدازظهر جمعه بارش در شمال شرق كشور شدت می یابد. روزهای شنبه و یكشنبه بارش بصورت رگبار پراكنده در نیمه شمالی كشور بوقوع خواهد پیوست.

 طی روزهای شنبه و یكشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود. لازم به ذكر است طی سه روز آینده در برخی نقاط شرق و جنوب شرق كشور وزش موقتی باد شدید سبب گردوخاك خواهد شد.

بیشینه و کمینه تهران به ترتیب  18 و 13 می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *