کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور:

در اقتصاد مقاومتی به اصحاب هنر نیازمندیم

26 فروردين 1395 ساعت 1:10

رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: در اقتصاد مقاومتی بیش از پیش به اصحاب هنر نیازمندیم تا بتوانند تا با تولیدات فاخر این روحیه را در جوانان برانگیزد.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، رضا معصومی‌راد عصر امروز در آیین افتتاح سینما فلسطین اصفهان با بیان اینکه افتتاح سینما سنبلی از فرهنگ است، اظهار داشت: برگزاری چنین مناسبتی نشان می‌دهد که شاهد بالندگی هنر در اصفهان هستیم؛ شهری که علم و ادب و هنر را به یکدیگر آمیخته و از حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی رضایتمندیم به این دلیل که در اعتلای فرهنگی عملکرد خوبی دارند.
 
وی افزود: از زمانی که خانه سینما بسته می‌شد عبور کرده‌ایم و همه دست به دست یکدیگر می‌دهند تا علاوه بر سینما مکان‌ها فرهنگی و هنری گشایش یابد و اصحاب هنر و فرهنگ می‌توانند به بهترین شیوه فرهنگ و بینش لازم در کشور را به جامعه انتقال دهند.
 
رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور  با اشاره به تأثیر هنر در ترویج اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: به پاس زحمتی که اصحاب هنر می‌کشند باید همه تلاش خود را برای شکوفایی این حوزه به کار ببریم و در اقتصاد مقاومتی بیش از پیش به اصحاب هنر نیازمندیم تا بتوانند تا با تولیدات فاخر این روحیه را در جوانان برانگیزد.


کد مطلب: 484892

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/484892/اقتصاد-مقاومتی-اصحاب-هنر-نیازمندیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com