چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

رقیب مهم نیست ما تیم اول آسیا هستیم

چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 484786
سرمربی تیم ملی ایران، گفت: ما قبلاً با همه هم‌گروه‌هایمان بازی کرده‌ایم و مشکلی نیست؛ الان هم مشکلی نیست با چه تیمی بازی کنیم چون در رده‌بندی فیفا تیم اول آسیا هستیم.
رقیب مهم نیست ما تیم اول آسیا هستیم
به گزارش جهان به نقل از فارس، کارلوس کی‌روش در این باره اظهار داشت: اگر امکانات و شرایط برای تیم ملی ایران مهیا شود می‌توان به ادامه همکاری با این تیم امیدوار بود و تازه آن وقت شرایط همکاری فراهم خواهد شد.

سرمربی تیم ملی یادآور شد: البته در این خصوص اجازه دهید بعداً صحبت کنیم اما اگر کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال را بخواهد شاید این همکاری ادامه پیدا کند.

وی در مورد گروه ایران، گفت: مشکل خاصی در گروه ما نیست هر چند که اگر هر تیم دیگری هم بود ما مشکلی نداشتیم. ما قبلاً با همه هم‌گروه‌هایمان بازی کرده‌ایم و مشکلی نیست.

الان هم مشکلی نیست با چه تیمی بازی کنیم چون در رده‌بندی فیفا تیم اول آسیا هستیم.

کی‌روش در مورد اینکه چه صحبتی با مردم ایران دارد و اینکه مردم بسیار او را دوست دارند، گفت: باور کنید به همین دلیل است که می‌خواهم راستگو باشم هر چند که تا به حال هم هیچ دروغی نگفته‌ام.

من رک و صریح صحبت‌هایم را می‌کنم و همه مشکلات را می‌گویم تا مردم از آنها مطلع باشند و به همین خاطر هم است که اصرار دارم تا چیزی که هست را بگویم.

وی در مورد مشکلش با اسدی دبیر کل فدراسیون ایران نیز خاطرنشان کرد: بنده و اسدی هیچ مشکلی با هم نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *