پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

"عارف" کنار نمی‌رود

چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 484682
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای عارف به نفع آقای لاریجانی از کاندیداتوری ریاست مجلس دهم انصراف نمی‌دهد.
"عارف"  کنار نمی‌رود
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مرتضی سجادیان فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره کاندیداتوری عارف برای ریاست مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بحث ریاست مجلس به خودی خود تابع چند مسئله است؛ نخستین مسئله بحث حزب و گروه‌های سیاسی است.

وی ادامه داد: بحث دیگر در مورد ترکیب و چینش نمایندگان در مجلس است؛ چینش نمایندگان حتی اگر 50 به 50 باشد، به طور قطع اگر اتحادی نباشد، نه می‌توانیم بگوییم آقای لاریجانی ریاست را برعهده می‌گیرد و نه آقای عارف.

مدیرمسئول سابق روزنامه کارگزاران افزود: اصول‌گرایان علیرغم اینکه احساس کرده‌اند آقای لاریجانی از آنها فاصله گرفته، اما تمایل دارند که وی رئیس مجلس شود تا آقای عارف. نظر اصلاح‌طلبان نیز قطعا آقای عارف است.

سجادیان یادآور شد: بنده فکر نمی‌کنم آقای عارف به نفع لاریجانی از کاندیداتوری ریاست مجلس انصراف دهد، لذا فکر می‌کنم آقای عارف بیشتر مطمئن است که در مجلس بتواند کرسی ریاست را بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به نزدیکی شما به حزب کارگزاران آیا اعضای این حزب با ریاست عارف بر مجلس دهم مخالفت دارند؟ یادآور شد: خیر؛ من به اعضای حزب کارگزاران نزدیک هستم و هیچ کدام از جناح‌ها و گروه‌های اصلاح‌طلب از جمله کارگزاران مخالف ریاست آقای عارف در مجلس دهم نیستند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان گفت: مجلس دهم خیلی مهم است و یک نهاد تأثیرگذار و تصمیم گیرنده محسوب می‌شود و انشاءالله مجلس دهم بتواند در رشد و توسعه همه‌جانبه نظام جمهوری اسلامی تأثیرگذار باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *