پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

آسمان اهواز دوباره به زمین خورد!

سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 484586
مدیركل بحران استانداری خوزستان در پی افزایش آلودگی هوا، گفت: هنوز ميزان گرد و غبار در خوزستان به آن حدی نرسيده كه مدارس تعطيل شوند و تعطيلی‌ها بدون هماهنگی با استان بوده است.
به گزارش جهان،‌ هاشم بالدی در گفتگو با مهر اظهار كرد: طبق آخرین آمار اعلام شده تا ساعت ۱۳ امروز میزان غلظت گرد و غبار در شهر اهواز یك هزار و ۴۰۰ میكروگرم بر مترمكعب بود.

وی افزود:‌ باید گزارش بعدی را به ما اعلام كنند و اگر به دو هزار میكروگرم برسد مدارس مقطع ابتدایی، ‌ دو هزار و ۵۰۰ مدارس متوسطه، بالای دو هزار و ۵۰۰ آموزش عالی و بالای سه هزار نیز ادارات تعطیل خواهند شد.

مدیركل بحران استانداری خوزستان تصریح كرد: امروز علاوه بر شهر اهواز، شهرهای آبادان و خرمشهر نیز شاهد گرد و غبار بوده اند البته اعلام تعطیلی در این دو شهر بدون هماهنگی با استان بوده است.

بالدی بیان كرد: بر اساس اعلام هواشناسی خوزستان تا پایان هفته شاهد طوفان های شدید و وزش باد با سرعت بالای ۸۰ كیلومتر را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد:‌ البته هواشناسی پیش بینی كرده كه بارندگی های خوبی در استان خواهیم داشت و با توجه به بارندگی در شمال كشور عراق می توان انتظار داشت كه میزان غلظت گرد و غبار خیلی كمتر شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *