پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پخش مستندبرگزیده‌اقتصادمقاومتی ازسیما

سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 484515
مستند کوتاه «ذره بین» که اخیرا در نخستین کنگره ملی اقتصاد مقاومتی جایزه برده، جزو مستندهای بخش مسابقه جشنواره فیلم کوتاه سما است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مستند کوتاه «ذره بین» به تهیه کنندگی محمد کارت و کارگردانی مهرداد خانی اخیرا در نخستین کنگره ملی اقتصاد مقاومتی جشنواره «2911» دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم مستند کوتاه را از آن خود کرد.

این فیلم به زندگی کارگری و سختی ها و مشکلات آن می پردازد و روایت این مسائل از نگاه یک کودک، محتوا و فرم فانتزی به اثر بخشیده است. «ذره بین» نگاهی به آدم های طبقه کم درآمد دارد؛ افرادی که با کمبود امکانات مادی و معنوی دست و پنجه نرم می کنند. فرم اثر نیز این خاصیت را دارد که مضمون کار به شکل مستند داستانی با نگاه فانتزی و کودکانه روایت می شود.

این فیلم از جمله آثار منتخب توسط هیات انتخاب بخش ملی دومین جشنواره فیلم «سما» است و با 50 فیلم دیگر در این بخش رقابت می کند.

دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» با موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی از روز گذشته 22 فروردین آغاز به کار کرده و تا 27 فروردین ماه در سینما فلسطین ادامه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *