جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

برنامه ویژه اتوبوسرانی برای دربی تهران

دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 484348
روابط عمومی شركت واحد اتوبوسرانی تهران با انتشار اطلاعیه ای از ارائه خدمات و تسهیلات ویژه شركت برای تماشاگران دربی بزرگ پایتخت در روز جمعه(27 فروردین) خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، در اطلاعیه روابط عمومی شركت واحد اتوبوسرانی تهران آمده است: این شركت برای رفاه حال تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و استقلال تهران با اختصاص 400 دستگاه اتوبوس آمادگی ارائه خدمات برای انتقال تماشاگران از ورزشگاه به پایانه آزادی را دارد.

این اطلاعیه می افزاید: هواداران دو تیم پس از حضور در پایانه آزادی می توانند با استفاده از ناوگان خطوط سامانه های تندرو مستقر در این محل خود را به یكی از ایستگاه های از پیش تعیین شده در میادین انقلاب اسلامی، امام حسین(ع)، تهرانپارس، صادقیه، پونك، خراسان، پایانه خاوران و دانشگاه علوم و تحقیقات برسانند.

در پایان این اطلاعیه از تماشاچیان درخواست شده كه با استفاده بهینه و دقت در نگهداری موجبات خدمت رسانی بهتر شركت واحد اتوبوسرانی تهران را فراهم كنند.
مسابقه دربی پایتخت بین دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال ساعت 17 روز جمعه 27 فروردین در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *