پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

خود زنی فوتبالی پرویز مظلومی

دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 484235
استقلال طی هشت هفته اخیر از ۲۴ امتیاز ممکن تنها ۱۱ امتیاز گرفته است که در نوع خود باید برای مظلومی معنی بدهد.
خود زنی فوتبالی پرویز مظلومی
به گزارش جهان به نقل از مهر، در حالی که استقلال در مقاطعی از فصل بیش از ۱۰ امتیاز از پرسپولیس جلوتر بود و با وجود ضعف شدید سپاهان به نظر می‌رسید که فصل ساده ای برای قهرمانی دارد، این تیم در هشت دیدار اخیر خود تا قبل از بازی با سپاهان اصفهان در تهران کاری کرد کارستان و امتیازهای بسیاری را از دست داد.

استقلال تهران در این هشت دیدار اخیر که از بازی با ملوان در هفته هفدهم شروع می‌شود تنها 11 امتیاز گرفت و موجب شد هم استقلال خوزستان و هم پرسپولیس به طور کامل قلمرواش را تحت تاثیر قرار دهند و کار به اینجایی برسد که اکنون رسیده است.

هشت دیداری که می‌توانست ۲۴ امتیاز داشته باشد تنها با 11 امتیاز به پایان رسیده است و این برای استقلالی که داعیه قهرمانی داشت بسیار سنگین و سخت تمام خواهد شد.

در واقع استقلال این اواخر به خودش باخته و خودش را از صدر جدول به رقابت تنگاتنگ رسانده است که اگر از هر بازی میانگین دو امتیاز استاندارد را هم گرفته بود همین حالا با خیال راحت در صدر جدول جا خوش کرده بود.

پرویز مظلومی باید دوباره نگاهی به همین دیدارها داشته باشد که دیدارهای بسیار سختی هم محسوب نمی‌شده‌اند اما امتیازات زیادی را از استقلال گرفته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *