پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۴
۱۲

آلاء؛ آموزش رایگان برای دانش‌آموزان نیازمند

دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب: 484121
آلا با تولید هزاران ساعت فیلم آموزشی و تالیف صدها کتب آموزشی الکترونیکی مقاطع دوم،سوم وچهارم دبیرستان را به طور کامل تحت پوشش قرارداد و در سال جدید سعی بر پوشش دوره ی ابتدایی، نظام آموزشی جدید و ایجاد بخش دانشگاهی خواهد کرد و بدین طریق استمرار خود در رسیدن به هدف توسعه ی عدالت آموزشی را نشان خواهد داد.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، این طرح در راستای توسعه عدالت آموزشی ذکر شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انجام شده و برای اولین بار در کشور آموزش با کیفیت برتر را به صورت رایگان در اختیار تمام دانش آموزان کشور قرار داده است.
 
مدیر آلا در این زمینه گفت: آلا باهدف برقراری عدالت آموزشی در کشور عزیزمان ایران، همچنین اشتغال‌زایی برای جوانان این مرزوبوم، اقدام به برنامه‌ریزی برای تأسیس اولین پایگاه اینترنتی آموزشی رایگان برای مقاطع ابتدایی، دبیرستان و دانشگاهی نمود.
 
وی اظهار داشت: علی رغم محدودیت های مالی، در فاز اول مقطع چهارم دبیرستان که مهم ترین دوره آموزشی در رقابت کنکور سراسری است و در فاز دوم امتحانات نهایی مقطع سوم دبیرستان که 25 درصد کنکور را شامل می شوند و مقطع دوم دبیرستان را به طور کامل تحت پوشش قرار دادیم، در فاز بعدی المپیادهای علمی چون فیزیک و نجوم تحت پوشش قرار گرفته است و اکنون قصد داریم علاوه بر تنوع بخشی به مدرسان و دوره ها، مقاطع پایین تر، نظام آموزشی جدید و بخش دانشگاهی را به آلا اضافه کنیم.
 
وی افزود: آلاء فیلم¬های آموزشی تولید شده را به همراه جزوات آموزشی آن بر روی پایگاه اینترنتی خود به نشانی sanatisharif.ir جهت دانلود رایگان و با لینک مستقیم قرار داده است و  با تعبیه ی انجمن آلاء در پایگاه اینترنتی خود این امکان را فراهم کرده است که دانش آموزان و دانشجویان به صورت آنلاین مشکلات و سوالات درسی خود را مطرح و جواب مربوطه را به صورت مباحثه ای دریافت کنند.
 
وی تاکید کرد: اگر می دانید دانش آموز نیازمندی امکان دسترسی به اینترنت و استفاده از کلاس ها را ندارد، آلا اجازه انتشار رایگان این کلاس ها را داده است. کلاس های روزانه را می توانید بر روی لوح های فشرده دخیره کرده و در اختیار وی قرار دهید، اما حق گرفتن هیچ هزینه ای و تحت هیچ عنوانی را از دانش آموزان ندارید.
 
در این روزهایی که مردم خیّر در سراسر کشور اقدام به گستردن سفره های نذری نموده اند، کمک به آلا نیز به عنوان یک نذر فرهنگی برای خیرین فراهم شده است. علاقمندان به سادگی می توانند در تامین هزینه های آلاء مشارکت نمایند. از نظر شرعی نیز آلاء متعهد شده است که از این مشارکت ها برای حفظ، نگهداری، توسعه و بهبود خدمات خود استفاده کند و همچنین متعهد شده است که این طرح برای همیشه رایگان باشد.
 
علاوه بر واریز کمک های نقدی، کمک دیگری که خیرین می توانند به این طرح نمایند، معرفی چنین طرحی به دوستان و همکاران خود است تا از طریق ارتباط های مردمی به گوش دانش آموزان نیازمند برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
جالب و بدیع بود
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
الایکی ازبهترینهاست خداخیروشون بده یک محیط اموزشی عالی بوجوداوردن که بادرنظرگرفتن اقشارمختلف جامعه وبدورازتعصب دارندخدمت میکنن خالصانه .الابرای من خیلی مفیدبوده حتماازاین سایت استفاده کنیددوستان.مدیران الاودبیرستان صنعتی شریف متشکریم ان شالاه به جایی برسیم که افتخارات الاروهزاران برابرکنیم ودرکارخیرتون سهیم باشیم .
یک کنکوری
عالی و بی نظیره
sina
من امسال از فیلم هاشون استفاده کردم واقعا فوالعاده هست خیلی بهتر از جاهایی که فیلم های آموزشی شون رو با قیمت های زیاد میفروشن .کارشون حرف ندا این دوستان ایشالله روزبه روز بین بچه ها محبوبتر بشن .ممنون آلا♥♥♥
kamyab
عالییییییی دمتون گرم
سمانه برومند
الا اونقدر ی خوبه که زبونم از تعریف کردن عاجز میمونه ..هیچی نمیتونم بگم فقط اینکه از طرف خودم وتموم بچه هایی که تابه الآن ازاین خدمات استفاده کردن بگم اجرتون باخدا
لیلا قاطعی زاده
سلام. من هم امسال با الا اشنا شدم. به جرات میتونم بگم که الا فوق العاده ترین تدریس ها رو داره....خدا خیرشون بده
فریبا
آلاء بهترین جایی ک آدم میتونه برای پیشرفت و آینده ای بهتر سراغش بره،واقعا با تمام وجود از خدا براشون قشنگ ترینارو میخوام
🌺
Ukraine
الا بهترينه دست همشون درد نكنه كه اين همه زحمت مي كشن من از دوم دبيرستان همه ي درسامو با معلماي عزيز الا مي خونم و دست تك تكشون رو مي بوسم 🌸🌸🌸🌸
حامد
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرشان بدهد
امری است بسیار پسندیده و مبارک
رقیه امجدیان
باسلام خسته نباشید خدمت شما بالایی های عزیز از همه کمال تشکر رو دارم که این فرصت رو به ما دادید تا بتوانیم اینده خود رو دستان خود بسازیم
من یک سوال خدمت شما داشتم
اقای امینی راد مشاور تحصیلی. قبلا به ما مژده ترمیم معدل رو دادن اما دیگر خبری نشد می خواستم بدانم ایا می توانیم به این مژده دل خوش باشیم یا نه
نگین
Iran, Islamic Republic of
چرا برای من نمیاره؟دو روزه سایت بالا نمیاد برا همه اینجوریه؟