شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱۶

پیش بینی عارف از انتخابات ریاست جمهوری سال 96

شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 483853
رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه احتمال رقابت جدی در انتخابات سال ۹۶ وجود دارد، گفت: انتظار ما این است که از جناح اصولگرا ۳ کاندیدای برجسته و خوب به میدان رقابت انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ وارد شوند.
پیش بینی عارف از انتخابات ریاست جمهوری سال 96
به گزارش جهان، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در مقابل حضور پرشور مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که موجب پیروزی قطعی لیست ما در تهران شد، وظیفه خودمان را به نحو احسن انجام دهیم.

وی تصریح کرد: برآورد ما بین 20 الی 25 نفر بود به صورتی که در بهترین شرایط 25 نماینده و در شرایط معمولی 20 نماینده در تهران داشته باشیم.

عارف در خصوص رقبای رئیس جمهور کشورمان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 اظهار داشت: فضای خوبی در کشور فراهم شده و دولت روحانی دستاوردهای ارزشمندی کسب کرده است.

وی در ادامه افزود: دولت در بحث مذاکرات هسته‌ای، رفع تحریم‌های ظالمانه دستاوردهای مطلوبی در احقاق حق‌مان بدست آورده است.

عارف با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 از جناح رقیب کاندیداهایی حضور خواهند داشت، تاکید کرد: احتمال رقابت جدی در این انتخابات وجود دارد و البته رقابت جدی به نفع کشور است و نباید انتخابات یک قطبی شود.

منتخب مردم شهر تهران با تاکید بر اینکه ما می‌توانیم در فضای صمیمی با رقابت جدی فعالیت کنیم که نفع کشور را به همراه دارد، خاطر نشان کرد: با برقراری چنین شرایطی امنیت، انگیزه و نشاط در کشور افزایش می‌یابد و انتظار ما این که از جناح اصولگرا 3 کاندیدای برجسته و خوب به میدان رقابت انتخابات ریاست جمهوری سال 96 وارد شوند.
منبع:نسیم
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر یکی از این دستاوردهای ارزشمند دولت تدبیر را نام ببرید لطفا!!!!
بدون اینکه املایی نوشته باشد کلی غلط دارد
بتون ریختن در رآکتور نیروگاه اراک
توقف تولید سوخت 20 درصدی
کاهش شدید تعداد سانتریقیوژها
خروج 99 درصد سوخت غنی شده 5 درصد کشور
رکود
بیکاری
....
بازهم نام ببریم !!!!!!
رضایی
کدام مذاکرات اینکه امریکا هرروز تحریم می کند این را افتخار می دانید
محمد
ظاهرا این خواب را دوباره دیده اند تا آرای اصول گرایان را بار دیگر تقسیم کنند
اما این بار اوضاع فرق می کند بنام اصول گرایان یک نفر می آید وهر کس دیگری بیاید انشاء الله طرد خواهد شد
Latvia
بله دکتر به طور غیرمستقیم میخواد دعوا تو جریان اصولگرایی باشه. ای کاش آقایون توجه کنند که علمی ترین شخصیت اصلاح طلب هم سیاسی کار شده!!!!!
محمد
خوابتان تعبیر ندارد
شهروند
مردم ایران وامدار هیچ گروه و جناحی نیست و عملکردشان هم در اینگونه مواقع قابل پیش بینی نمی باشد.
United States
جناب عارف نمیخاد از حالا خط بدهی شما بفکر روحانیتان باشید که رئیس جمهور یک دوره ای خواهد بود
سیدرسول
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم رقابت بین دکتر عارف و دکتر فتاح باشد.
مجید
از همین الان بازی رو شروع کردند ، دوست دارند کاندیدای اصول گرا زیاد باشند تا باز روحانی رای بیاره.
علی اکبر
قابل توجه اصولگرایان امید اصلاح طلبان در تعدد کاندیداهای اصئلگرایان است
United States
عجب سه تا بیان بعد شما حالشو ببرین
سیب زمینی از کدام دسته میوه های درختی هست عارف جان جواب این سوال بده تا بعد از شما نظر بگیریم فعلان با رویای رئیس مجلسی خوش با ش البته آرزو دارم بشی چون میفهمی هیچ نیستی
ریزبین
Germany
باسلام به همه ی عزیزان وبرادران وخواهران خوب و درخط ولایت و رهرو وپی رو راه جدم اقا ابا عبدالله الحسین علیه الاسلام وصلواة .
نمیدانم وشایدهم حقیردچارنوعی پس رفته گی ذهنی شده باشم ویا شده ام . نمیدانم عزیزان هیچ دقت به این مورد کرده وعنایت فرموده اند که دربین افراد بعضی از نامها و اسامی فامیلی ها چقدر تضادو درجان کلام نامهائی هست که هیچ سنخیتی با محتوا و شخصیت و مرام و دارنده گی صاحب نام ندارد ؟؟ برای مثال همین جناب عارف , کجای این نام با رفتارودرون مایه ی این شخص سنخیت دارد ؟؟
محمدحسین
Iran, Islamic Republic of
شماهاکه اینقدر به رای آوردن روحانی مطمئن هستید چرا نظر سنجی های مخالفان اصلاحات را فیلتر کرده اید !!!!بااین حربه می خواهید چنین وانمود کنید که همه چیز به نفع شماست ؟؟ و همه برای آمدن مجدد دولت ترسو وبزدل روز شماری می کنند !!!!!!!