چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

دردسر واژگونی پراید برا ی ۵ مسافر

شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 483844
سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به مهمترین حوادث جاده‌ای شبانه‌روز گذشته گفت:واژگونی پراید در محور گرمه خراسان شمالی سبب حادثه دیدن 5 مسافر شد.
به گزارش جهان، سیدمصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با فارس،‌ به مهمترین حوادث جاده‌ای شبانه‌روز گذشته اشاره کرد و اظهار داشت:‌واژگونی پژو 405 ساعت 7 صبح امروز در محور اردبیل پارس‌آباد در منطقه روستای بران سبب بروز حادثه شد.

وی با بیان اینکه 5 مسافر در این حادثه دچار آسیب شدند، افزود:‌ برخورد کامیون بنز با پیکان در محور سوادکوه مازندران سبب آسیب سه مسافر شد که بلافاصله نیروهای امدادی در محل حاضر شده و اقدامات لازم را انجام دادند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات ادامه داد: ساعت 10:27 صبح امروز نیز در محور گرمه ـ‌ رباط قره‌بیل در خراسان شمالی واژگونی پراید سبب حادثه دیدن 5 مسافر شد و همه 5 مسافر حادثه‌‌دیده با اقدامات هلال‌احمر از مرگ نجات یافتند.

مرتضوی گفت:‌ واژگونی موتورسیکلت در محور هرمزگان ـ خمیر سبب حادثه دیدن دو مسافر شده و واژگونی یک دستگاه هایلوکس در محور ایرانشهر ـ‌ بزمان سیستان و بلوچستان نیز آسیب 4 مسافر را به همراه داشته است که در همه این عملیات‌ها نیروهای امدادی سعی کرده جهت نجات جان مسافران اقدامات لازم را انجام دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *