کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روحانی داد مجلس دانش‌آموزی را درآورد

21 فروردين 1395 ساعت 13:37

آيين اختتاميه هفتمين دوره فعاليت مجلس دانش آموزی بدون حضور رئیس جمهور برگزار شد که انتقادهایی را از سوی نمایندگان دانش آموزان در مجلس دانش آموزی به همراه داشت.


به گزارش جهان به نقل از مهر، آيين اختتاميه هفتمين دوره فعاليت مجلس دانش آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش، سخنگوی انرژی اتمی و رئیس کتابخانه ملی در ساختمان  قديم مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

پس از قرائت قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی و سرود مجلس دانش آموزان، سجاد خسرویی با انتقاد از عدم حضور رئیس جمهور در اختتامیه گفت: مجلس دانش آموزی با عدم حضور رئیس جمهور در افتتاحیه و اختتامیه رشد یافت و به فعالیت های خود ادامه داد.

وی افزود: مقام معظم رهبری مخاطب وزارت آموزش و پرورش را نیمی از جمعیت کشور دانسته اند و مجلس دانش آموزی تبلور دموکراسی است که از نمایندگان منتخبین دانش آموزان تشکیل شده است و قریب به دوسال است که منتظر حضور رئیس جمهور هستیم و هر بار دل را به حضور ایشان خوش کرده ایم اما اکنون که دوره نمایندگی دوساله رو به پایان است و رئیس جمهور در افتتاحیه و اختتامیه حضور نیافت.

رئیس مجلس دانش آموزی تصریح کرد: هفتمین دوره مجلس دانش آموزی اولین دوره مجلس است که رئیس جمهور نه در افتتاحیه نه در اختتامیه حضور نیافته است. امیدواریم رئیس جمهور فردا برای حضور در این مجلس دقایقی وقت بگذارند تا دغدغه نمایندگان دانش آموزی را بشنوند.


کد مطلب: 483794

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/483794/روحانی-مجلس-دانش-آموزی-درآورد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com