پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

میشائیل شوماخر زنده می‌ماند؟

شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 483680
شرایط میشائیل شوماخر همچنان بحرانی است و روند بهبودی او به کندی در حال پیشرفت است.
به گزارش جهان از ایسنا و به نقل از پایگاه تخصصی اتومبیلرانی Car Throttle، از زمانی که در سال 2013 میشائیل شوماخر دچار حادثه شد، اخبار کمی درباره وضعیت جسمانی او منتشر شده است. او از کما خارج شده است و در ویلای خانوادگی شان مراحل بهبودی را طی می کند.

طی آخرین اخباری که از وضعیت بیماری این اسطوره اتومبیلرانی منتشر شده است، وضعیت جسمانی او همچنان بحرانی گزارش شده و روند بهبودی او نیز به کندی در حال پیشرفت است.

شوماخر در حال حاضر توانایی حرکت ندارد و نمی تواند صحبت کند. همچنین تیمی متشکل از 15 پزشک در ویلای خانوادگی این قهرمان اتومبیلرانی مشغول درمان او به صورت شبانه روزی هستند. در حال حاضر هفته ای 150 هزار دلار برای درمان این قهرمان اتومبیلرانی هزینه می شود و هنوز او به بهبودی نرسیده است و میزان آگاهی او از اطراف نیز بسیار محدود است.

دکتر پیتر هاملین متخصص تیم قبلی درمان شوماخر عنوان کرده بود او به بهبودی کامل نخواهد رسید و وضعیت او بهتر نخواهد شد مگر معجزه‌ای برای او در آینده رخ دهد.

همچنین خبر دیگری درباره این قهرمان آلمانی اتومبیلرانی این است که خودروی بنتون سابق او قرار است به زودی به مزایده گذاشته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *